Najbardziej pomysłowe torby na zakupy
15.07.2011 23:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Gdzie najlepiej umieścić reklamę? Na czymś, co konsument często nosi ze sobą i gdzie będzie dobrze widoczna. Pozostaje jeszcze kwestia skłonienia go do zabrania reklamówki ze sobą, ale w przypadku toreb z tego zestawienia nie byłoby z tym najmniejszego problemu.
Piwo Shumensko
Reklama została przygotowana przez bułgarską agencję Noble Graphics Creative Studio.
Salon piękności - Muse
Reklama została przygotowana przez agencję Tokyu Agency Inc z siedzibą w Tokio.
W ramach akcji reklamującej przedłużanie włosów rozdawano torby, których rączki były jednocześnie próbkami różnych kolorów przedłużeń.
Volkswagen Golf GTI
Reklama została przygotowana przez francuską Agence V.
Rozdawane na paryskich targach samochodowych torby miały za zadanie zilustrować zwiększoną widoczność w nowych Golfach GTI.
Producent perfum - Tom of Finland
Perfumy Tom of Finland zyskały popularność dzięki firmującemu je gejowskiemu celebrycie, znanemu z prowokujących, ilustrowanych książek. Torebka, która zmusza do włożenia ręki w opięte męskie spodnie, dość jasno określa, do kogo skierowana jest jej zawartość.
Środek zapobiegającym obgryzaniu paznokci - stop'n grow
Torbę zaprojektował Jung von Matta z Berlina.
Karty pamięci SanDisk
K.I.T.T
Czasopismo - P-Magazine
Reklama została przygotowana przez agencję Duval Guillaume z siedzibą w Antwerpii.
Torebka imitująca burkę została przygotowana w celu wypromowania artykułu dotyczącego codziennego życia kobiet w Afganistanie.
Środek przeciwbólowy - Panadol
Meralco
Reklama została przygotowana przez filipińską TBWA.
Firma Meralco to jeden z największych dostawców energii elektrycznej na Filipinach. W ramach akcji społecznej, mającej na celu między innymi nauczenie Filipińczyków oszczędzania energii elektrycznej, rozdawano właśnie takie torby.
Herbata - Lipton Clear Green
Reklama została przygotowana przez saudyjską agencję DDB Integrated z siedzibą w Jeddah Abdul-Aziz .
Reklamówki były rozdawane wraz z prawdziwymi torebkami herbaty Lipton Clear Green.
Sklepy obuwnicze - Kong
Reklama została przygotowana przez brytyjską Rave Communications z siedzibą w Birmingham.
Kong to sieć sklepów specjalizująca się w sprzedaży limitowanych edycji tzw. sneakerów. Rączka w formie sznurowadeł odnosi się bezpośrednio do produktu sprzedawanego przez sklepy Kong jest też równie oryginalna.
Sklep odzieżowy - Clothes in Closets
Torba z rączką w kształcie kastetu to nietypowy sposób na zareklamowanie ekstremalnych wyprzedaży w sklepach sieci Clothes in Closets.
Projektant - Karl Lagerfeld
Organizacja ekologiczna - Greenpeace
Reklama została przygotowana przez chińską agencję dentsu.
Jeden z lepszych pomysłów Greenpeace na skłonienie ludzi do pomocy zagrożonym gatunkom zwierząt.
Organizacja ekologiczna - GAIA
Reklama została przygotowana przez belgijską agencję Duval Guillaume z siedzibą w Brukseli.
Torby z trzymaną za szyję gęsią były częścią kampanii zwalczającej tuczenie tych ptaków na potrzeby produkcji foie gras.
Atrakcja turystyczna - loch Sawneya Beana
Sawney Bean to legendarny ojciec rodziny szkockich kanibali. Odtworzona jaskinia Sawneya Beana stała się atrakcją turystyczną, którą reklamuje torba z wizerunkiem zakrwawionej twarzy. Więcej informacji o widowisku i możliwość zarezerwowania biletów znajdziecie na tej stronie.
Akcja społeczna - Dreamfields Project
W krajach Trzeciego Świata właśnie z takich torebek dzieci wykonują piłki futbolowe. Na inne po prostu nie mogą liczyć. Reklamówki zostały wyprodukowane, aby zwrócić uwagę na ten fakt oraz sfinansować projekt budowy boisk w najbiedniejszych regionach świata.
Czerwony Krzyż
Jeden z bardziej pomysłowych sposobów Czerwonego Krzyża na zachęcenie do uczestniczenia w akcjach oddawania krwi.
Sklep z gadżetami erotycznymi - Condomi
Reklama została przygotowana przez austriacką agencję Draft FCB Kobza.
Torby, w które pakowany jest towar w sklepach z akcesoriami dla dorosłych, są zwykle projektowane tak, by nie rzucały się w oczy. Agencja Draft FCB Kobca postanowiła zerwać z tym zwyczajem, projektując bardzo charakterystyczne reklamówki. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Klienci nie tylko nie zbojkotowali sklepu, darmowe torby stały się szybko kultowym i pożądanym gadżetem.
Środek wspomagający odchudzanie - Burn 60
Reklama została przygotowana przez filipińską agencję DDB DM9JaymeSyfu z siedzibą w Manilii.
Pomysłowy sposób na zilustrowanie efektu "przed i po" zastosowaniu/zakupie suplementu Burn 60.
Kryminały ASPE
Kupując jedną z książek najbardziej znanego belgijskiego pisarza kryminałów, klienci otrzymywali w prezencie reklamówkę z rewolwerem.
Sklep z bielizną - Ann Summers
Agencja headhunterska
To już koniec dzisiejszego zestawienia. Jeżeli widzieliście inne ciekawe torby, które powinny znaleźć się w naszym zestawieniu, to dajcie znać w komentarzach lub na facebookowym profilu Gadżetomanii.