Najlepsze plakaty filmowe 2011 roku
31.12.2011 17:00, aktual.: 14.01.2022 10:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W przeciwieństwie do trailerów, w których nierzadko przedstawia się zarys całej fabuły filmu, plakat musi przekazać to, co najważniejsze za pomocą pojedynczego obrazu. Co jest kluczem do sukcesu? Dosłowność, kadr wyjęty z filmu, a może przeciwnie – metafora i niedopowiedzenie? Zobacz, jak z tym wyzwaniem poradzili sobie twórcy najlepszych plakatów 2011 roku!
W przeciwieństwie do trailerów, w których nierzadko przedstawia się zarys całej fabuły filmu, plakat musi przekazać to, co najważniejsze za pomocą pojedynczego obrazu. Co jest kluczem do sukcesu? Dosłowność, kadr wyjęty z filmu, a może przeciwnie – metafora i niedopowiedzenie? Zobacz, jak z tym wyzwaniem poradzili sobie twórcy najlepszych plakatów 2011 roku!
Inwazja: Bitwa o Los Angeles (Battle: Los Angeles)
Steve Jobs twierdzący, że kluczem do sukcesu jest perfekcyjnie dopracowany produkt, mylił się. Kluczem do sukcesu jest odpowiednio duży budżet na marketing, czego przykładem jest świetny plakat bardzo przeciętnego filmu.
Szpieg (Tinker Tailor Soldier Spy)
Źródło: Short List