Najlepsze plakaty filmowe 2011 roku

W przeciwieństwie do trailerów, w których nierzadko przedstawia się zarys całej fabuły filmu, plakat musi przekazać to, co najważniejsze za pomocą pojedynczego obrazu. Co jest kluczem do sukcesu? Dosłowność, kadr wyjęty z filmu, a może przeciwnie – metafora i niedopowiedzenie? Zobacz, jak z tym wyzwaniem poradzili sobie twórcy najlepszych plakatów 2011 roku!

Fragment plakatu do filmu
Fragment plakatu do filmu
Łukasz Michalik

W przeciwieństwie do trailerów, w których nierzadko przedstawia się zarys całej fabuły filmu, plakat musi przekazać to, co najważniejsze za pomocą pojedynczego obrazu. Co jest kluczem do sukcesu? Dosłowność, kadr wyjęty z filmu, a może przeciwnie – metafora i niedopowiedzenie? Zobacz, jak z tym wyzwaniem poradzili sobie twórcy najlepszych plakatów 2011 roku!

Inwazja: Bitwa o Los Angeles (Battle: Los Angeles)

Steve Jobs twierdzący, że kluczem do sukcesu jest perfekcyjnie dopracowany produkt, mylił się. Kluczem do sukcesu jest odpowiednio duży budżet na marketing, czego przykładem jest świetny plakat bardzo przeciętnego filmu.

Szpieg (Tinker Tailor Soldier Spy)

Szpieg
Szpieg

Źródło: Short List

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.