Największy nie oznacza najlepszy - polskie sklepy internetowe wg Okazje.info i Opineo

Porównywarka cen Okazje.info razem z niezależnym serwisem zbierającym opinie Opineo.pl przygotowali wspólny raport prezentujący ich zdaniem najpopularniejsze i najlepiej oceniane sklepy internetowe z ostatniego roku.

Największy nie oznacza najlepszy - polskie sklepy internetowe wg Okazje.info i Opineo
Krzysztof Bartnik

09.12.2009 | aktual.: 15.01.2022 15:23

Porównywarka cen Okazje.info razem z niezależnym serwisem zbierającym opinie Opineo.pl przygotowali wspólny raport prezentujący ich zdaniem najpopularniejsze i najlepiej oceniane sklepy internetowe z ostatniego roku.

Raport obejmuje osiem największych i najczęściej odwiedzanych kategorii w wymienionych serwisach, tj. RTV/AGD/Fotografia, Komputery/Gry, Dom i ogród, Odzież i obuwie, Zdrowie i uroda, Motoryzacja, Książki oraz Sklepy specjalistyczne.

Dla każdej z kategorii stworzono dwie listy rankingowe: sklepów najczęściej wybieranych przez klientów Okazje.info oraz sklepów najwyżej ocenianych przez użytkowników Opineo. Prezentacja dwóch list w założeniu autorów raportu pozwala dokonać porównania sklepów, które cieszą się największym zainteresowaniem i tych, które oferują najlepszą jakość usług. To sprawia, że klienci mogą szybko poznać sprzedawców, u których zakupy będą przyjemnością, a nie stratą czasu.

Oto wyniki poszczególnych kategorii:

RTV/AGD/Fotografia

Najbardziej popularny sklep: euro.com.pl (56%)

Najwyżej oceniany sklep: arcdeco.pl (74 opinie, średnia ocen: 9,93/10)

Komputery/Gry

Najbardziej popularny sklep: euro.com.pl (53%)

Najwyżej oceniany sklep: torian.pl (103 opinie, średnia ocen: 9,87/10)

Dom i ogród

Najbardziej popularny sklep: modnefirany.pl (25,9%)

Najwyżej oceniany sklep: sklepdlaciebie.pl (610 opinii, średnia ocen: 9,95/10)

Odzież i obuwie

Najbardziej popularny sklep: shivasklep.pl (22%)

Najwyżej oceniany sklep: centersport.pl (211 opinii, średnia ocen: 9,92/10)

Zdrowie i uroda

Najbardziej popularny sklep: aptekagemini.com.pl (16%)

Najwyżej oceniany sklepy: superkoszyk.pl (288 opinii, średnia ocen: 9,82/10)

Motoryzacja

Najbardziej popularny sklep: autosklep.istore.pl (29%)

Najwyżej oceniany sklepy: rallyshop.pl (142 opinie, średnia ocen: 9,69/10)

Książki

Najbardziej popularny sklep: empik.com (57%)

Najwyżej oceniany sklep: ksiegarnia.poltax.waw.pl (100 opinii, średnia ocen: 9,81/10)

Sklepy specjalistyczne

Najbardziej popularny sklep: strzaly.pl (16%)

Najwyżej oceniany sklep: superkoszyk.pl (137 opinii, średnia ocen: 9,61/10)

W raporcie wykorzystano dane z okresu wrzesień 2008 - wrzesień 2009 (nie uwzględniano jednak tych sklepów, które nie prowadzą już działalności).

Jak podsumowali autorzy, wykonane badanie świetnie pokazuje to, że o sukcesie sklepu internetowego nie decydują wyłącznie: marka, wielkość oraz najniższe ceny. Dla klienta liczy się konkretna oferta oraz bardzo wysoki poziom obsługi (dobry kontakt ze sprzedającym, szybka realizacja zamówienia, jakość zapakowania przesyłki, itp.). O te aspekty mogą walczyć zarówno małe firmy działające wyłącznie w sieci, jak i naprawdę duże podmioty (np. Komputronik z siecią salonów w całej Polsce).

Wszystkich zainteresowanych przeczytaniem całego raportu zapraszam poniżej:

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.