Nasza Klasa ma 2 miliony... graczy

Od kilku tygodni na Naszej Klasie działa platforma do gier. Polski serwis społecznościowy rozesłał wiadomość prasową, w której chwali się, że ma już 2 miliony graczy. Więcej, niż się spodziewał.

Nasza Klasa ma 2 miliony... graczy
Przemysław Muszyński

14.07.2010 14:13

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Od kilku tygodni na Naszej Klasie działa platforma do gier. Polski serwis społecznościowy rozesłał wiadomość prasową, w której chwali się, że ma już 2 miliony graczy. Więcej, niż się spodziewał.

W czerwcu tego roku wybrani użytkownicy Naszej Klasy otrzymali zaproszenia do betatestów zintegrowanej ze Śledzikiem platformy do gier na Naszej Klasie. Na początku lipca gry zostały otwarte dla wszystkich. Początkowo Nasza Klasa szacowała zainteresowanych grami na 1-2 miliony użytkowników. Obecnie według jej danych aplikacje z grami zainstalowało 3,5 miliona osób, a codziennie gra 2 miliony.

Najpopularniejsza jest zręcznościówka Icy Tower. Następne w kolejce są Miejskie Gangi, Happy Harvest (nie znam specyfiki gier na Naszej Klasie, ale brzmi to jak klony produktów Zynga z Facebooka), Moja Szkoła, Szpital, Crazy Charlie, Funtris, Pet Party i Turtle Squat.

Jak już wspomniałem: gry są zintegrowane ze śledzikiem. Nasza Klasa utrzymuje, że dzięki temu wzrosła ilość postów publikowanych za pomocą tego narzędzia do 300 tysięcy dziennie (wcześniej było to 180 tysięcy). Czyżby wreszcie zaczął się do czegoś przydawać?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.