Neostrada zniknie z rynku?
W tym roku zniknie z rynku kilka marek telekomunikacyjnych. Wszystko za sprawą Telekomunikacji Polskiej S.A., która swoje produkty zamierza teraz sprzedawać z logiem Orange. Maciej Witucki - prezes TP S.A. oficjalnie ogłosił, że usługi internetowe, telewizyjne jak i biznesowe będą oferowane właśnie z pomarańczowym logiem, a wśród nich jest przecież Neostrada.
W tym roku zniknie z rynku kilka marek telekomunikacyjnych. Wszystko za sprawą Telekomunikacji Polskiej S.A., która swoje produkty zamierza teraz sprzedawać z logiem Orange. Maciej Witucki - prezes TP S.A. oficjalnie ogłosił, że usługi internetowe, telewizyjne jak i biznesowe będą oferowane właśnie z pomarańczowym logiem, a wśród nich jest przecież Neostrada.
Chyba każdy zna powody tej decyzji. Sam prezes tłumaczy to zdewaluowaniem się marki TP i liczy, że pod, bądź co bądź popularną i godną zaufania marką Orange stare produkty TP będą się sprzedawały lepiej. We Francji France Telekom już od dłuższego czasu sprzedaje swoje usługi z logiem Orange i to z niemałymi sukcesami. Jednak czy w Polsce ta sztuka uda się powtórzy? Czy wystarczy zmienić jedynie nazwę, a jakość usługi się polepszy?
Źródło: http://interia.pl