Nero i Packard Bell wprowadzają praktyczne narzędzia dla multimediów cyfrowych

Nero i Packard Bell wprowadzają praktyczne narzędzia dla multimediów cyfrowych25.06.2008 20:00
Paweł Cebula

Firma Nero, twórca technologii liquid media, poinformowała dziś, że w ramach nowej umowy o współpracę, Packard Bell będzie wyposażać swoje najnowsze komputery PC i notebooki w program Nero 8 Essentials. Nero 8 Essentials oferuje użytkownikom najnowsze technologie multimediów cyfrowych, zaprojektowane z myślą o łatwej i intuicyjnej obsłudze. Użytkownicy będą mogli tworzyć i zarządzać cyfrowymi projektami za pomocą najnowocześniejszych narzędzi do nagrywania, zgrywania i kopiowania materiałów audio, wideo oraz zdjęć.

Firma Nero, twórca technologii liquid media, poinformowała dziś, że w ramach nowej umowy o współpracę, Packard Bell będzie wyposażać swoje najnowsze komputery PC i notebooki w program Nero 8 Essentials. Nero 8 Essentials oferuje użytkownikom najnowsze technologie multimediów cyfrowych, zaprojektowane z myślą o łatwej i intuicyjnej obsłudze. Użytkownicy będą mogli tworzyć i zarządzać cyfrowymi projektami za pomocą najnowocześniejszych narzędzi do nagrywania, zgrywania i kopiowania materiałów audio, wideo oraz zdjęć.

  • “Cieszymy się z faktu, że firma Packard Bell postanowiła dostarczać swoje najnowocześniejsze komputery PC i notebooki z programem Nero 8 Essentials,”* powiedział Patrick Peeters, dyrektor generalny na Europę w firmie Nero AG. *“Nasze oprogramowanie zostało stworzone specjalnie z myślą o nowoczesnych użytkownikach oczekujących maksymalnej przyjemności korzystania z multimediów cyfrowych. Packard Bell oferuje świetne rozwiązania sprzętowe, dzięki czemu nasza współpraca układa się doskonale.” *

“Poszukując właściwego zestawu oprogramowania do obsługi multimediów cyfrowych dla naszych komputerów, chcieliśmy przede wszystkim znaleźć najprostsze i najbardziej przyjazne użytkownikowi rozwiązanie, oferujące jednocześnie najnowocześniejsze funkcje i technologie,” powiedział Philippe Guyon, dyrektor ds. współpracy marketingowej w Europie w firmie Packard Bell. „Pakiet Nero w wersji 8 Essentials spełnił, a nawet przewyższył wszystkie nasze oczekiwania. Użytkownicy naszych komputerów uzyskają dostęp do najnowocześniejszych narzędzi, które zapewnią przyjemność korzystania z komputera.”

O ile Nero jest doskonale rozpoznawalną marką, to w Polsce Packard Bell nadal pozostaje raczej mało rozpoznawalny i oferta sprzętu tego producenta nie jest zbyt duża.

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)