Niedzielny przegląd: Diabły, zniżki, wywiady i rupiecie

Strona głównaNiedzielny przegląd: Diabły, zniżki, wywiady i rupiecie
27.05.2012 21:00
Pikselowe kurczaki Was witają.
Pikselowe kurczaki Was witają.
Piotr Rusewicz
Piotr Rusewicz

Niedzielny przegląd artykułów o grach wideo przynosi nowe spojrzenie na Diablo III, pierwsze opinie o Capcomowym Dragon’s Dogma oraz przeglądy rupieci. Poza recenzjami hitów w branży dzieje się znacznie więcej ciekawych rzeczy, które można łatwo przegapić. Zapraszam do poczytania, w ten smutny dzień tygodnia.

Niedzielny przegląd artykułów o grach wideo przynosi nowe spojrzenie na Diablo III, pierwsze opinie o Capcomowym Dragon’s Dogma oraz przeglądy rupieci. Poza recenzjami hitów w branży dzieje się znacznie więcej ciekawych rzeczy, które można łatwo przegapić. Zapraszam do poczytania, w ten smutny dzień tygodnia.

  • Gamasutra i David Cage(http://www.gamasutra.com/view/feature/171004/beyond_heavy_rain_david_cage_on_.php): Wywiad z gościem, który dał branży Heavy Rain, czyli autorem którego albo bardzo się lubi…albo nie trawi zupełnie. Jak zwykle dużo mówi, jak zwykle ma złote usta.
  • Eurogamer o Diablo III hardcore mode(http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-23-going-hardcore-in-diablo-3): świetnie napisany, ciekawy i mocno trafny artykuł o graniu w Diablo III na wyższych poziomach trudności, o radości z grindu, o wszystkim tym czym stoją hack & slashe. Przyznam szczerze, że zachęciło mnie do powrotu do gry.photo position=\inside\28002/photo
  • Na niezgranych Cascad(http://www.niezgrani.pl/2012/05/27/krzywym-okiem-czy-gry-to-sztuka-odcinek-265/) jako kolejny szaleniec pisze o tym, czy gry to sztuka: „Sztuka to pojęcie, którym coraz więcej osób zwyczajnie rzyga –zwłaszcza wtedy kiedy po raz kolejny zaczyna się je łączyć z grami,  i trudno im się dziwić. Mimo to, jest to ważny temat, który powinien powracać. Z szacunku dla waszego i swojego czasu nie zamknę go w ramach kolejnego elaboratu o tym jakie to Shadow of the Colossus jest niesamowite i Braid magiczny, i że gry poruszają uczucia jak Syzyf kamienia. Lepiej poszukać w tym wszystkim trochę sensu.”
  • Podobną rozkminę podejmuje Jeff Vogel,(http://jeff-vogel.blogspot.com/2012/05/more-boring-stuff-on-why-video-games.html) autor gier z katalogu Spiderweb Software: “(…) yes, I did allow the player to do a pretty horrible thing with no punishment. And I have written games in which the player can choose to do things that are even worse. Why did I do this? Because computer games are art.”
  • Hed na gameplay.pl(http://gameplay.pl/news.asp?ID=68348) rozpisuje swoje pierwsze wrażenia z Dragon’s Dogma, gametrailers i Classic Game Room wideorecenzuje grę.

Classic Game Room - DRAGON'S DOGMA review

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)