Niekonwencjonalny ser dla prawdziwych artystów

Niekonwencjonalny ser dla prawdziwych artystów
20.07.2011 15:00
Ser
Ser
Paweł Żmuda
Paweł Żmuda

Czasem klucz do komercyjnego sukcesu pozornie zwykłego produktu stanowi kreatywny design i odpowiedni marketing. Tarty ser sprzedawany jest głównie w plastikowych woreczkach. A gdyby tak sprzedawać parmezan w ołówku?

Czasem klucz do komercyjnego sukcesu pozornie zwykłego produktu stanowi kreatywny design i odpowiedni marketing. Tarty ser sprzedawany jest głównie w plastikowych woreczkach. A gdyby tak sprzedawać parmezan w ołówku?

Pomysł jest genialny w swojej prostocie. Zamiast tartego produktu lub kostki przeznaczonej do samodzielnego starcia niemiecka agencja reklamowa Kolle Rebbe zamknęła ser w kształcie ołówka. By zetrzeć odpowiednią ilość do sałatki czy makaronu, wystarczy tylko temperówka. Skojarzenie z drewnianymi wiórkami nie jest zbyt pozytywne, jednak może się sprzedać całkiem nieźle.

Niemcy przygotowali parmezanowe ołówki w trzech różnych smakach - z dodatkiem pesto, chilli i trufli. Dla osób pilnie przyglądających się swojej diecie przygotowano nawet miarkę, w której opisano, ile kalorii mają centymetry startego sera.

Ser
Ser

Niestety, na rynek trafiła jedynie limitowana edycja 500 serowych ołówków. Produkty rozeszły się w ciągu dwóch tygodni. To się nazywa marketing.

Źródło: jazarah

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)