Czasem klucz do komercyjnego sukcesu pozornie zwykłego produktu stanowi kreatywny design i odpowiedni marketing. Tarty ser sprzedawany jest głównie w plastikowych woreczkach. A gdyby tak sprzedawać parmezan w ołówku?
Czasem klucz do komercyjnego sukcesu pozornie zwykłego produktu stanowi kreatywny design i odpowiedni marketing. Tarty ser sprzedawany jest głównie w plastikowych woreczkach. A gdyby tak sprzedawać parmezan w ołówku?
Pomysł jest genialny w swojej prostocie. Zamiast tartego produktu lub kostki przeznaczonej do samodzielnego starcia niemiecka agencja reklamowa Kolle Rebbe zamknęła ser w kształcie ołówka. By zetrzeć odpowiednią ilość do sałatki czy makaronu, wystarczy tylko temperówka. Skojarzenie z drewnianymi wiórkami nie jest zbyt pozytywne, jednak może się sprzedać całkiem nieźle.
Niemcy przygotowali parmezanowe ołówki w trzech różnych smakach - z dodatkiem pesto, chilli i trufli. Dla osób pilnie przyglądających się swojej diecie przygotowano nawet miarkę, w której opisano, ile kalorii mają centymetry startego sera.
Niestety, na rynek trafiła jedynie limitowana edycja 500 serowych ołówków. Produkty rozeszły się w ciągu dwóch tygodni. To się nazywa marketing.
Źródło: jazarah