Niemowlaki na rolkach - reklama na YouTube z rekordem świata!

Oto prawdziwa siła sieci. Reklama wody mineralnej Evian, którą marketingowcy firmy dodali na YouTube ustanowiła rekord świata pod względem liczby wyświetleń online. Reklama jest świetna i w pełni zasłużyła na takie wyróżnienie. Co powiecie na niemowlaki zawodowo jeżdżące na rolkach?

Niemowlaki na rolkach - reklama na YouTube z rekordem świata!
Krzysztof Bartnik

Oto prawdziwa siła sieci. Reklama wody mineralnej Evian, którą marketingowcy firmy dodali na YouTube ustanowiła rekord świata pod względem liczby wyświetleń online. Reklama jest świetna i w pełni zasłużyła na takie wyróżnienie. Co powiecie na niemowlaki zawodowo jeżdżące na rolkach?

Najpierw sama reklama, bo pewnie zainteresuje Was najbardziej:

Opisywany spot został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa z wynikiem ponad 45 milionów 166 tysięcy wszystkich odsłon. Warto też dodać, że ta reklama była stworzona i zrealizowana wyłącznie dla YouTube!

Skoro woda Evian mogła ustanowić tak rewelacyjny wynik, to inne marki też powinny spróbować swoich sił w tym zakresie. Im więcej firm zda sobie sprawę z tego, jak duża jest siła wszystkich nowoczesnych serwisów społecznościowych i że kampanie poprzez te kanały mogą być naprawdę tanie (w porównaniu do ogólnokrajowych kampanii telewizyjnych), tym szybciej będą rosły ich budżety na internet.

Sam przyznam szczerze, że reklamy z niemowlakami na rolkach wcześniej nie znałem. Ale nadrobiłem to już minimum kilkanaście razy :-)

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.