Niesamowita reklama BMW M5. Samochód w roli pocisku przebijającego balony

Pamiętam, jak bardzo oczarował mnie kiedyś film, przedstawiający w zwolnionym tempie przebijanie balona z wodą. Piękno, którego nie bylibyśmy w stanie dojrzeć podczas normalnego tempa wydarzeń ukazuje się dopiero wówczas, gdy odpowiednio zwolnimy akcję. A gdyby tak nakręcić podobny film, ale w skali makro?

Reklamy motoryzacyjne nie muszą powielać nudnych schematów!
Reklamy motoryzacyjne nie muszą powielać nudnych schematów!
Łukasz Michalik

Pamiętam, jak bardzo oczarował mnie kiedyś film, przedstawiający w zwolnionym tempie przebijanie balona z wodą. Piękno, którego nie bylibyśmy w stanie dojrzeć podczas normalnego tempa wydarzeń ukazuje się dopiero wówczas, gdy odpowiednio zwolnimy akcję. A gdyby tak nakręcić podobny film, ale w skali makro?

Kanadyjski oddział BMW postanowił zareklamować jeden z modeli przy pomocy nietypowego klipu. W roli pocisku został użyty niebieski sedan M5, czyli sportowa wersja serii 5, napędzana w tym przypadku 4,4-litrowym silnikiem o mocy 560 KM. Samochód rozpędził się na torze, przypominającym pustynię Bonneville i przebił kolejne przeszkody, co można podziwiać w zwolnionym tempie.

Film jest zarazem, zdaniem The Next Web, hołdem, złożonym Haroldowi Edgertonowi. Ten amerykański naukowiec, wynalazca i fotograf jako pierwszy skonstruował sprzęt, pozwalający mu na rejestrowanie tak niezwykłych ujęć, jak krople różnych płynów wpadające do naczynia czy pocisk, przebijający metalową płytę albo jabłko (zobaczcie, jak radzi sobie ostrzelany nowy iPad).

Czerpiąc pełnymi garściami z jego dorobku, klip BMW nie tylko zwraca uwagę, ale – co w moim przypadku nie jest częste wśród reklam – sprawia, że ogląda się go z przyjemnością.

BMW M5 - "Bullet" - High Performance Art

Źródło: The Next Web

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.