niezłe wideo: reklama społeczna Braci Coen

Bardzo lubię reklamy tworzone przez wielkich reżyserów. Opowiedzieć historię w pół minuty i jeszcze przekonać do czegoś, to dopiero wyzwanie. Na szczęście znakomici i uznani twórcy prawdziwego kina często wychodzą obronną ręką. Parę miesięcy temu pokazywałem Wam świetny spot nakręcony przez Davida Finchera. Warto go sobie przypomnieć szczególnie po seansie Benjamina Buttona. Reklama Nike jest zaskakująco podobna - także mamy dwie historie życia, jednak wtedy Fincherowi wystarczyła minuta, a nie trzy godziny. Z reklamą społeczną jest zwykle jeszcze lepiej, szczególnie gdy biorą się za nią bracia Coen.

niezłe wideo: reklama społeczna Braci Coen
Michał Matuszewski

Bardzo lubię reklamy tworzone przez wielkich reżyserów. Opowiedzieć historię w pół minuty i jeszcze przekonać do czegoś, to dopiero wyzwanie. Na szczęście znakomici i uznani twórcy prawdziwego kina często wychodzą obronną ręką. Parę miesięcy temu pokazywałem Wam świetny spot nakręcony przez Davida Finchera. Warto go sobie przypomnieć szczególnie po seansie* Benjamina Buttona*. Reklama Nike jest zaskakująco podobna - także mamy dwie historie życia, jednak wtedy Fincherowi wystarczyła minuta, a nie trzy godziny. Z reklamą społeczną jest zwykle jeszcze lepiej, szczególnie gdy biorą się za nią bracia Coen.

Oscarowi bracia zostali wynajęci przez ekologiczną organizację The Reality Coalition, która przekonuje amerykańskie społeczeństwo, że nie ma czegoś takiego jak ?czysty węgiel' co starają się wmówić ludziom firmy wykorzystujące węgiel na co dzień. Więcej informacji znajdziecie po angielsku na ich stronie internetowej. Braciom Coen przedsięwzięcie się podoba, dlatego zgodzili się nakręcić spot. Jak wyszło - zobaczcie sami.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.