Nowa marka tabletów. Czy Plug Impact podbije serca klientów?

Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?

Plug Impact
Plug Impact
Łukasz Michalik

Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?

Producent postanowił pozycjonować swoje tablety jako odpowiedź na odwieczny problem: cena czy jakość? Jak stwierdza na swojej stronie WWW:

Twórcy Pluga za punkt honoru postawili sobie wprowadzenie na rynek urządzenia, które połączy obydwa te czynniki w sposób jak najbardziej optymalny dla nabywcy.

Jak wygląda realizacja tych obietnic? Tablet oferuje 7-calowy, pojemnościowy ekran multi-touch o rozdzielczości 1024 × 600 pikseli. Sercem urządzenia jest układ Cortex A8, taktowany zegarem 1,2 GHz i 1 GB RAM-u oraz 8 GB pamięci flash. Wartość tę można rozbudować kartą pamięci SD. Użytkownik ma do dyspozycji aparat 2 Mpix i kamerę do wideorozmów oraz łącza miniUSB, microHDMI, wyjście słuchawkowe i czytnik kart SD.

Tablet działa pod kontrolą Androida 2.3 z graficzną nakładką, a na pierwszy kwartał 2012 roku zaplanowana została aktualizacja do wersji 4.0 Ice Cream Sandwich. Tablet jest dostarczany z kompletem preinstalowanych aplikacji, które można uzupełnić o zasoby Android Marketu.

Pomijając marketingowe opisy producenta, wyjaśniające, jak wielu korzyści dostarczy użytkownikowi kolorowy wyświetlacz czy odtwarzacz MP3, albo jakie możliwości daje obecność łącz Wi-Fi i Bluetooth, warto zapytać: ile to będzie kosztować?

Rozsądne parametry techniczne urządzeń prezentują się jeszcze ciekawiej, gdy spojrzy się na nie przez pryzmat ceny. Model Plug Impact bez modułu 3G będzie kosztował 699 złotych, a za wersję z modemem trzeba będzie zapłacić 999 złotych.

Plug Impact
Plug Impact

Niestety, do czasu pierwszych testów niewiadomą pozostaje jakość wykonania, wygoda obsługi czy niezawodność tabletów. Urządzenia mają pojawić się w sklepach jeszcze przed końcem tego roku. Sprzęt został objęty dwuletnią gwarancją door-to-door.

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.