Nowa marka tabletów. Czy Plug Impact podbije serca klientów?
Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?
Na polskim rynku zadebiutuje niebawem marka Plug, oferując na początku dwie wersje 7-calowego tabletu Impact. Ceny obu urządzeń wydają się interesujące. Czy poza nimi urządzenia mają do zaoferowania coś ciekawego?
Producent postanowił pozycjonować swoje tablety jako odpowiedź na odwieczny problem: cena czy jakość? Jak stwierdza na swojej stronie WWW:
Twórcy Pluga za punkt honoru postawili sobie wprowadzenie na rynek urządzenia, które połączy obydwa te czynniki w sposób jak najbardziej optymalny dla nabywcy.
Jak wygląda realizacja tych obietnic? Tablet oferuje 7-calowy, pojemnościowy ekran multi-touch o rozdzielczości 1024 × 600 pikseli. Sercem urządzenia jest układ Cortex A8, taktowany zegarem 1,2 GHz i 1 GB RAM-u oraz 8 GB pamięci flash. Wartość tę można rozbudować kartą pamięci SD. Użytkownik ma do dyspozycji aparat 2 Mpix i kamerę do wideorozmów oraz łącza miniUSB, microHDMI, wyjście słuchawkowe i czytnik kart SD.
Tablet działa pod kontrolą Androida 2.3 z graficzną nakładką, a na pierwszy kwartał 2012 roku zaplanowana została aktualizacja do wersji 4.0 Ice Cream Sandwich. Tablet jest dostarczany z kompletem preinstalowanych aplikacji, które można uzupełnić o zasoby Android Marketu.
Pomijając marketingowe opisy producenta, wyjaśniające, jak wielu korzyści dostarczy użytkownikowi kolorowy wyświetlacz czy odtwarzacz MP3, albo jakie możliwości daje obecność łącz Wi-Fi i Bluetooth, warto zapytać: ile to będzie kosztować?
Rozsądne parametry techniczne urządzeń prezentują się jeszcze ciekawiej, gdy spojrzy się na nie przez pryzmat ceny. Model Plug Impact bez modułu 3G będzie kosztował 699 złotych, a za wersję z modemem trzeba będzie zapłacić 999 złotych.
Niestety, do czasu pierwszych testów niewiadomą pozostaje jakość wykonania, wygoda obsługi czy niezawodność tabletów. Urządzenia mają pojawić się w sklepach jeszcze przed końcem tego roku. Sprzęt został objęty dwuletnią gwarancją door-to-door.
Źródło: informacja prasowa