Nowe "mamy miliard odsłon" logo YouTube
Trzy lata po przejęciu YouTube przez Google za astronomiczną kwotę 1,65 miliarda dolarów (sami przyznali, że przepłacili i to sporo), najpopularniejszy na świecie serwis z filmami wideo doczekał się zmiany logo. Tym sposobem witryna chwali się ponad 1 miliardem odsłon dziennie.
Trzy lata po przejęciu YouTube przez Google za astronomiczną kwotę 1,65 miliarda dolarów (sami przyznali, że przepłacili i to sporo), najpopularniejszy na świecie serwis z filmami wideo doczekał się zmiany logo. Tym sposobem witryna chwali się ponad 1 miliardem odsłon dziennie.
Nowe logo widoczne jest jedynie w angielskiej wersji językowej serwisu, dostępnej dla Polaków po zmianie ustawień (link). Nie wiadomo, czy ta akcja potrwa dłużej, czy to tylko jednorazowa podmiana (wzorem wspomnianego już Google).
Polecamy też podejrzenie kodu źródłowego strony, a konkretniej nazwy pliku nowego logotypu (logo_holy_crap_1bn_a_day-vfl124472.png). Ktoś miał w firmie dobry dzień :-)
Miliard odsłon to brzmi dumnie. Przepłacenie miliarda dolarów za serwis już mniej.
Źródło: TechCrunch