Nowe szaty empik.com - lepiej, ale to jeszcze nie to
Ruszyła odświeżona wersja sklepu internetowego empik.com. Serwis ma nowy layout i szatę graficzną. Pomimo tego, wciąż panuje na niej chaos i bałagan.
11.05.2010 08:21
Ruszyła odświeżona wersja sklepu internetowego empik.com. Serwis ma nowy layout i szatę graficzną. Pomimo tego, wciąż panuje na niej chaos i bałagan.
Strona została podzielona na trzy kolumny. W lewej znajdziemy newsletter a także linki „Na czasie”, w środkowej opisy bestsellerów, a także wydarzenia, w prawej natomiast znalazła się lista “top50 kupowanych pozycji” oraz polecane produkty. Główne menu serwisu zostało umieszczone na górnym pasku.
[cytat]W odświeżonym sklepie internetowym empik.com wprowadzono nowe menu i architekturę informacji. Poszczególne strony produktowe zostały różnicowane pod względem konstrukcji i wyglądu oraz dopasowane do swojej specyfiki, a także wzbogacone o nowe elementy multimedialne przy opisach tytułów - czytamy na wirtualnemedia.pl.[/cytat]
[cytat]Zbudowaliśmy przyjazny e-sklep, opierając się na rekomendacjach na temat użyteczności i wynikach testów konsumenckich - podkreśla Michał Tomaniak, dyrektor Empik.com.[/cytat]
Odświeżoną odsłonę sklepu przygotował jego dział IT, który zapowiada w bieżącym roku kolejne modyfikacje strony i dalszą optymalizację jej użyteczności. Ja ze swojej strony mam nadzieję, że dział IT Empiku szybko zabierze się za zmiany i przede wszystkim nawiąże współpracę z jakimś grafikiem (nie wydaje mi się, żeby chłopaki z “Information Technology” mieli jakiekolwiek pojęcie o projektowaniu stron pod kątem grafiki i prostoty obsługi co zresztą widać gołym okiem). Strona internetowa największej polskiej księgarni internetowej jest wciąż daleko w tyle za amazon.com, czy barnesandnoble.com, mimo, że nowy layout czerpie z obu stron pełnymi garściami. Trzeba jednak przyznać, że zmiany kształtują się raczej na plus. Ok, mały plusik.