Nowy, bardziej intuicyjny Link4

Nowy, bardziej intuicyjny Link4

Nowy, bardziej intuicyjny Link4
K Falernowa
12.12.2008 09:30

Priorytetami przy tworzeniu nowej odsłony naszego serwisu były błyskawiczny dostęp do najważniejszych opcji, wysoki poziom bezpieczeństwa i intuicyjna nawigacja - zaprasza Marta Leszko, junior e-marketing manager, na nową, odświeżoną stronę Link4.

Nowy serwis internetowy można w sumie nazwać częścią nowej identyfikacji wizualnej firmy. Realizująca projekt agencja e-biznes Symetria podeszła do tematu kompleksowo, i wprowadzone zmiany są oparte na badaniu preferencji użytkowników stron firm ubezpieczeniowych.

Priorytetami przy tworzeniu nowej odsłony naszego serwisu były błyskawiczny dostęp do najważniejszych opcji, wysoki poziom bezpieczeństwa i intuicyjna nawigacja - zaprasza Marta Leszko, junior e-marketing manager, na nową, odświeżoną stronę Link4.

Nowy serwis internetowy można w sumie nazwać częścią nowej identyfikacji wizualnej firmy. Realizująca projekt agencja e-biznes Symetria podeszła do tematu kompleksowo, i wprowadzone zmiany są oparte na badaniu preferencji użytkowników stron firm ubezpieczeniowych.

I faktycznie strona jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Układ treści jest przejrzysty, prezentacja informacji w poszczególnych działach (Samochód, Mieszkanie, Podróże, Życie) łatwa w odbiorze, a co istotne - z każdego miejsca w serwisie dostępny jest formularz kontaktu z przedstawicielem, na wypadek chęci zadania dodatkowych pytań i wyjaśnienia wątpliwości.

Wizualnie natomiast strona jest po prostu ładna. Oprawa graficzna urozmaicona, ale trzymająca się motywu przewodniego. Ikonki oryginalne i przyciągające wzrok - także ładnie dopasowane do stylu strony. Warto obejrzeć, nawet jeśli nie zamierzamy zmieniać ubezpieczyciela. Czy chcemy też można sprawdzić. Ja, po kalkulacji wykonanej na Link4.pl - jednak nie zamierzam.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)