Nowy Office z reklamami
Przedstawiciel Microsoftu Stephen Elop zdradził ostatnio na konferencji w USA (SMTC), że najnowszy pakiet programów biurowych MS Office 14 będzie wyposażony w moduł wyświetlający... reklamy. Wszak do premiery oprogramowania jeszcze daleko, bo nie sprawdziły się spekulacje na temat równoczesnej premiery z Windows 7, więc nowego Office spodziewamy się w 2010 roku, a do tego czasu może się jeszcze wiele zmienić.
06.03.2009 14:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Przedstawiciel Microsoftu Stephen Elop zdradził ostatnio na konferencji w USA (SMTC), że najnowszy pakiet programów biurowych MS Office 14 będzie wyposażony w moduł wyświetlający... reklamy. Wszak do premiery oprogramowania jeszcze daleko, bo nie sprawdziły się spekulacje na temat równoczesnej premiery z Windows 7, więc nowego Office spodziewamy się w 2010 roku, a do tego czasu może się jeszcze wiele zmienić.
Głównym konkurentem projektu Microsoftu jest piractwo, a nie jak można by się spodziewać silna konkurencja w postaci OpenOffice czy pakietów biurowych online jak Google Docs czy Zoho. Z związku z tym firma szuka inne źródła dochodów i ma to byś właśnie moduł z reklamami. Ja już od bardzo dawna nie korzystam z pakietu biurowego Microsoft, ale wyznaję prostą zasadę - jeżeli za coś płacę ma to być bez upierdliwych reklam, ciekawe jak zareagują na to użytkownicy aplikacji, ale moduł z reklamami może mieć jedną zaletę - może ceną oprogramowania spadnie.
Źródło: http://www.tcmagazine.com/