Nowy Office z reklamami

Przedstawiciel Microsoftu Stephen Elop zdradził ostatnio na konferencji w USA (SMTC), że najnowszy pakiet programów biurowych MS Office 14 będzie wyposażony w moduł wyświetlający... reklamy. Wszak do premiery oprogramowania jeszcze daleko, bo nie sprawdziły się spekulacje na temat równoczesnej premiery z Windows 7, więc nowego Office spodziewamy się w 2010 roku, a do tego czasu może się jeszcze wiele zmienić.

Nowy Office z reklamami
Łukasz Jasiński

06.03.2009 14:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Przedstawiciel Microsoftu Stephen Elop zdradził ostatnio na konferencji w USA (SMTC), że najnowszy pakiet programów biurowych MS Office 14 będzie wyposażony w moduł wyświetlający... reklamy. Wszak do premiery oprogramowania jeszcze daleko, bo nie sprawdziły się spekulacje na temat równoczesnej premiery z Windows 7, więc nowego Office spodziewamy się w 2010 roku, a do tego czasu może się jeszcze wiele zmienić.

Głównym konkurentem projektu Microsoftu jest piractwo, a nie jak można by się spodziewać silna konkurencja w postaci OpenOffice czy pakietów biurowych online jak Google Docs czy Zoho. Z związku z tym firma szuka inne źródła dochodów i ma to byś właśnie moduł z reklamami. Ja już od bardzo dawna nie korzystam z pakietu biurowego Microsoft, ale wyznaję prostą zasadę - jeżeli za coś płacę ma to być bez upierdliwych reklam, ciekawe jak zareagują na to użytkownicy aplikacji, ale moduł z reklamami może mieć jedną zaletę - może ceną oprogramowania spadnie.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.