Nowy wygląd MSN.com - lepiej czy gorzej?

Microsoft całkowicie przebudowuje portal MSN.com, a jego przedstawiciele prasowi rozpisują się o rewolucji i stworzeniu najlepszej strony startowej w całej sieci. Przyjrzyjmy się bliżej zaprezentowanemu projektowi. Ile jest prawdy w superlatywach wygłaszanych przez specjalistów od marketingu?

Nowy wygląd MSN.com - lepiej czy gorzej?
Krzysztof Bartnik

Microsoft całkowicie przebudowuje portal MSN.com, a jego przedstawiciele prasowi rozpisują się o rewolucji i stworzeniu najlepszej strony startowej w całej sieci. Przyjrzyjmy się bliżej zaprezentowanemu projektowi. Ile jest prawdy w superlatywach wygłaszanych przez specjalistów od marketingu?

Nowa wersja MSN.com charakteryzuje się dużą przejrzystością (jeszcze większą niż w przypadku nowych szat Gazeta.pl, które przypadły internautom do gustu). Ze strony głównej portalu wycięto ponad 50% dotychczasowych odnośników i znacznie uproszczono nawigację (wyszczególnione są jedynie najważniejsze sekcje). Na niemal każdym kroku wyróżniania jest także wyszukiwarka Bing.com, co w przypadku Microsoftu jest jak najbardziej zrozumiałe (to w końcu klucz do sukcesu firmy w sieci).

O ile nie mogę zarzucić grafikom pomysłu, tak niekoniecznie jestem przekonany do osiągniętego efektu. Na stronie brakuje dobrego oznaczenia linków, a dużo białego koloru powoduje, że  użytkownik może odnieść wrażenie braku treści (co niekoniecznie jest prawdą). Nowa wersja strony głównej MSN.com powinna zastąpić starą na początku przyszłego roku, dlatego jest jeszcze trochę czasu na poprawki i wsłuchanie się w sugestie użytkowników.

Co miesiąc MSN.com odwiedza blisko 100 milionów użytkowników w Stanach Zjednoczonych. Przez pewien czas portal próbował swoich sił również w Polsce, jednak skończyło się tylko na połączeniu z Gazeta.pl (msn.gazeta.pl).

*Co sądzicie o nowej wersji MSN.com? Wyróżnia się na plus czy raczej nie wygląda zbyt ciekawie?

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.