Nudziarze znowu w akcji, czyli najnowsza reklama Microsoftu [wideo]

Niektóre nieudane reklamy firmy z Redmond przeszły do legendy. Spore szanse na dołączenie do najgorszych spotów ma także najnowszy film wyprodukowany wspólnie przez Microsoft i Samsunga.

Reklama Microsoftu (Fot. YouTube)
Reklama Microsoftu (Fot. YouTube)
Wojtek Wowra

Niektóre nieudane reklamy firmy z Redmond przeszły do legendy. Spore szanse na dołączenie do najgorszych spotów ma także najnowszy film wyprodukowany wspólnie przez Microsoft i Samsunga.

Reklama dotyczy produktu Microsoft Surface 2. Jest to coś w rodzaju cyfrowego stołu wyposażonego w olbrzymi, dotykowy ekran. Surface pojawił się na rynku w 2008 r., był wyposażony w system Windows Vista.

Urządzenie nie zdobyło popularności. Było krytykowane za wysoką cenę i małą uniwersalność. Redmond nie poddał się jednak i przygotował wersję 2.0 swojego produktu. Surface 2 został oparty na systemie Windows 7.

Dwa dni temu w YouTube pojawił się spot Surface'a 2. Niestety, podobnie jak większość reklam Microsoftu, jest strasznie kiepski. Rzućcie okiem:

Microsoft Surface 2 by Samsung

Mam nadzieję, że większość osób zainteresowanych zakupem urządzenia nie umrze w trakcie oglądania tego materiału z nudów :P.

Choć sama reklama jest mało oryginalna, dość dobrze przedstawia zastosowania Surface'a. Widać, że Redmond wziął sobie do serca krytykę, która pojawiła się po wydaniu pierwszej wersji. Obniżył także cenę - do 7600 dol. (wcześniej było to ponad 12 000 dol.).

To wszystko sprawia, że Surface 2 może znaleźć zastosowanie w średnich i dużych firmach szukających nowatorskich sposobów obsługi klienta.

Źródło: TheNextWeb

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.