Oblicza Piractwa Microsoftu - WTF!?

Microsoft ma problem z piratami kopiującymi Windows - to chyba żaden news. Wiadomością ciekawszą (choć może raczej "absurdalną" pasuje tu bardziej) jest za to sposób przeciwdziałania mu. Firma rozpoczęła kampanię mającą na celu walkę z piratami. Informuje o zagrożeniach związanych z nabyciem i używaniem nielegalnego oprogramowania. Ostrzega również przed metodami, przy pomocy których są rozpowszechniane pirackie aplikacje.

microsoft.com/poland/obliczapiractwa
microsoft.com/poland/obliczapiractwa
Jakub Poślednik

Microsoft ma problem z piratami kopiującymi Windows - to chyba żaden news. Wiadomością ciekawszą (choć może raczej "absurdalną" pasuje tu bardziej) jest za to sposób przeciwdziałania mu. Firma rozpoczęła kampanię mającą na celu walkę z piratami. Informuje o zagrożeniach związanych z nabyciem i używaniem nielegalnego oprogramowania. Ostrzega również przed metodami, przy pomocy których są rozpowszechniane pirackie aplikacje.

Głównym elementem akcji jest dział uruchomiony w serwisie Microsoftu pod adresem www.microsoft.com/poland/obliczapiractwa. Kampania jest skierowana przede wszystkim do klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, w których nie są zatrudnieni pracownicy IT. Podstawą akcji są opinie zebrane przez firmę w ostatnim czasie, kiedy w internecie pojawiło się wiele pirackich kopii systemu Windows 7 Ultimate.

[cytat]Serwis uruchomiono podobno w odpowiedzi na sygnały ze strony konsumentów, którzy zgłaszają coraz większą liczbę nielegalnych kopii systemu operacyjnego Windows 7 Ultimate w wersji pudełkowej, pojawiających się na polskich i zagranicznych aukcjach internetowych - czytamy w Dzienniku Internautów.[/cytat]

Kampanię wspierają reklamy w serwisach Fotka.pl, Demotywatory.pl, Spryciarze.pl, Sendspace.pl, Nasza-klasa.pl, Facebook.com, Google, na wybranych stronach z pakietów Polsat Media i ARBOmedia oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.

[cytat]Działania skierowane przeciwko nielegalnemu oprogramowaniu, przyczyniły się do spadku skali piractwa w ciągu ubiegłego roku o 2 punkty procentowe. Nie spoczywamy jednak na laurach. Zwracamy szczególną uwagę na wypowiedzi i opinie naszych klientów, a kiedy pojawia się taka potrzeba - zaczynamy aktywniej działać. Tak właśnie powstała kampania "Oblicza Piractwa" - poinformował Krzysztof Janiszewski, z departamentu ochrony własności intelektualnej Microsoft.[/cytat]

Twórcy kampanii zachęcają również konsumentów do wymiany własnych doświadczeń z nielegalnym oprogramowaniem oraz w przypadku podejrzeń, że stali się ofiarą pirackich produktów, do zgłaszania swoich wątpliwości Microsoftowi.

Kto uważa, że taka akcja zadziała,ręka w górę… tak myślałem… las rąk ;)

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.