Obraz 3D w grach już niedługo stanie się standardem

Technologia trójwymiarowego obrazu robi błyskawiczną i spektakularną karierę, również w świecie gier. Już teraz możemy kupić monitory i okulary (nVidia 3D Vision), obsługujące tę nowinkę, a grono obsługiwanych tytułów cały czas się powiększa. Czy już niedługo stanie się to standardem na całym świecie? Tak przewiduje jeden z największych twórców gier - Ubisoft.

avatar
avatar
Damian

28.11.2009 15:30

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Technologia trójwymiarowego obrazu robi błyskawiczną i spektakularną karierę, również w świecie gier. Już teraz możemy kupić monitory i okulary (nVidia 3D Vision), obsługujące tę nowinkę, a grono obsługiwanych tytułów cały czas się powiększa. Czy już niedługo stanie się to standardem na całym świecie? Tak przewiduje jeden z największych twórców gier - Ubisoft.

Już 1. grudnia zadebiutuje ich najnowszy, duży tytuł - Avatar. Oczywiście, będzie on obsługiwał technologię 3D. Co jednak najciekawsze, stanie się to na konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Jedyne, co będzie potrzebne do cieszenia się nowymi, wizualnymi wrażeniami, jest odpowiedni telewizor. Szkoda tylko, że nie ma takowych zbyt wiele na rynku, nie mówiąc już o tym, że bardzo mało osób ma takie pudła w swoich domach.

[cytat]3D to dla obrazu to samo, co stereo dla dźwięku. Po prostu już nikt nie chce wracać do mono.[/cytat]

Tak przynajmniej twierdzi Yannis Mallat z montrealskiego oddziału Ubisoft. Można po tym wywnioskować, że studio przewiduje trójwymiarowemu obrazi świetlaną przyszłość. Czy tak będzie rzeczywiście? To się dopiero okaże. Warto jednak zaznaczyć, że pierwsze osoby, które miały do czynienia z takimi tytułami, są... pod ogromnym wrażeniem.

Źródło: Kotaku

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.