Obraz 3D zmienia świat – nawet sztuki

Zastanawialiście się kiedyś co kryje się na drugim i trzecim planie najbardziej znanych obrazów świata? Teraz nie musicie się już głowić! Dzięki telewizorom 3D i analizie dzieł sztuki możemy, dosłownie, zajrzeć za ramę.

Obraz 3D zmienia świat – nawet sztuki
Szymon Adamus

Wejdźcie do pełnej wiadomości by zobaczyć jedną z najzabawniejszych i najbardziej pomysłowych reklam telewizorów 3D jaką do tej pory widziałem.

Zastanawialiście się kiedyś co kryje się na drugim i trzecim planie najbardziej znanych obrazów świata? Teraz nie musicie się już głowić! Dzięki telewizorom 3D i analizie dzieł sztuki możemy, dosłownie, zajrzeć za ramę.

Wejdźcie do pełnej wiadomości by zobaczyć jedną z najzabawniejszych i najbardziej pomysłowych reklam telewizorów 3D jaką do tej pory widziałem.

Pojawiające się od czasu do czasu logo Samsunga nie znalazło się tu oczywiście przez przypadek. Na końcu tego spotu możemy nawet przeczytać, że trójwymiarowe telewizory Samsunga, to nowy wymiar telewizji: bo stary sprzęt to szmira!

Widać, że Samsung chce trafić ze swoim przekazem do bardziej wyluzowanego odbiorcy. Ale oczywiście nie (wyłącznie) nastolatków, bo przecież oni nie kupią drogich telewizorów 3D. Stąd w reklamie znane dzieła sztuki. Liderzy rynku będą mogli z dumą powiedzieć, że ta reklama do nich przemawia. Nie tylko ze względu na humor, ale też dlatego, że znają co drugi obraz prezentowany w trójwymiarze.

No ale dość już tej skleconej na kolanie analizy. Ważne, że filmik jest przezabawny.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.