Ofensywa telewizyjnych gniotów, czyli Polcast Television atakuje

Ofensywa telewizyjnych gniotów, czyli Polcast Television atakuje27.03.2012 09:30
Logo i strona internetowa giganta medialnego powala... (fot. polcast.tv)
Logo i strona internetowa giganta medialnego powala... (fot. polcast.tv)
Marcin Honkisz

Z góry przepraszam za ironiczny ton tego wpisu, ale jak słyszę, że operator nadający takie perełki, jak Polonia 1 czy Tele 5 szykuje się do uruchomienia kolejnych trzech kanałów telewizyjnych, to po prostu ogarnia mnie pusty śmiech.

Z góry przepraszam za ironiczny ton tego wpisu, ale jak słyszę, że operator nadający takie perełki, jak Polonia 1 czy Tele 5 szykuje się do uruchomienia kolejnych trzech kanałów telewizyjnych, to po prostu ogarnia mnie pusty śmiech.

Polcast Television to spółka medialna specjalizująca się w nadawaniu kanałów bardzo szybko znikających z rynku. W jej portfolio znajduje się kilkanaście kanałów, które już zniknęły z rynku, oraz kilka teoretycznie jeszcze nadających.

Jeszcze niedawno nadawca był winny obecności na satelitach i w kablówkach tylko Tele 5 i Polonii 1. W 2011 roku od Media Kaszebe kupił jednak prawa do nadawania kaszubskiej telewizji CSB TV o zasięgu ogólnopolskim. Kanał natychmiast pojawił się wszędzie, gdzie się dało. Jednak po kilkudniowej fascynacji oglądalność znów spadła.

Obecnie słychać plotki o zakończeniu nadawania CSB TV. Co ciekawe, szef marketingu Polcast Television Robert Kosubicki twierdzi, że:

Obecnie finalizujemy trzy nowe projekty kanałów telewizyjnych, które wkrótce przy wsparciu ze strony Delegaty będziemy mogli zaprezentować na rynku. Jako spółka działająca w branży od blisko dekady zauważamy zmiany zachodzące na bardzo wymagającym i konkurencyjnym rynku, mamy nadzieję, że dzięki naszej współpracy będziemy mogli dostarczyć wyjątkowe produkty wysokiej jakości i wzbogacić odbiorniki telewizyjne widzów o bardzo atrakcyjne pozycje.

Delegata, o której wspomina pan Kosubicki, to firma obsługująca klientów medialnych. Znana jest z udziału m.in. w projektach Fashion TV, Mezzo, Eska TV czy Polo TV.

Być może tym razem, oczywiście tylko dzięki wsparciu Delegaty, Polcastowi uda się odnieść przynajmniej nikły sukces rynkowy. Nic nie wiadomo, jakie mają być nowe kanały. W Internecie można przeczytać, że jednym z kanałów ma być Tele 5 w wersji HD… Pozostawię to bez komentarza.

Zawsze w takich chwilach zastanawia mnie, kto ma interes, aby inwestować w takie kanały. Przecież tak naprawdę nikt tego nie ogląda! No chyba, że się mylę i istnieje spora grupa fanów całodniowych bloków Top Shop?

Źródło: media2.pl

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)