Onet nie wyczail.tego

Strona głównaOnet nie wyczail.tego
15.10.2009 11:52
tu
tu
Krzysztof Bartnik
Krzysztof Bartnik

Na portalu Onet.pl pojawiła sie możliwość promowania wiadomości na różnych serwisach społecznościowych. Nowa opcja "ozdobiona" jest logotypami serwisów: Ludzie.onet.pl, Facebook i Wykop. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Onet posiada przecież swój "wykopowy" serwis - Wyczaj.to. Dlaczego zatem od razu nie widać jego ikony?

Na portalu Onet.pl pojawiła sie możliwość promowania wiadomości na różnych serwisach społecznościowych. Nowa opcja "ozdobiona" jest logotypami serwisów: Ludzie.onet.pl, Facebook i Wykop. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że Onet posiada przecież swój "wykopowy" serwis - Wyczaj.to. Dlaczego zatem od razu nie widać jego ikony?

Wygląda na to, że Onet dobrze zdaje sobie sprawę z tego, że ich serwis nie okazał się rynkowym sukcesem. Od momentu startu na początku bieżącego roku, Wyczaj.to odwiedza miesięcznie tylko niecałe 70 tys. użytkowników (dane za lipiec). To przepaść w odniesieniu do 2,3 mln osób (inf. wykop.pl) zaglądających miesięcznie na Wykop i to przepaść raczej nie odrobienia.

Według Onetu, umieszczenie ikonki Wykopu na portalu ma na celu oswojenie ludzi z ideą social bookmarkingu. Logo z łopatą działa na wyobraźnię internautów zdecydowanie lepiej niż to z termometrem.

Portal nie planuje jednak zamknięcia Wyczaj.to. W tej sytuacji możemy jednak zapomnieć o wielkiej kampanii reklamowej tego serwisu. Najpewniej strona przegra też w starciu z nowym, "wykopowym" projektem, który na początku kwietnia zapowiedział Michał Brański z o2.pl.

Źródło: InternetStandard

Udostępnij:
Komentarze (0)