Oszczędność czasu przy zakupach online
Kochanie, tylko nie zakupy - przebiega przez myśl każdego mężczyzny, który właśnie usłyszał wyrok-?w sobotę idziemy kupić Ci buty". Godziny wędrówek po galeriach handlowych, tłumy ludzi, morze zmarnowanego i nieproduktywnego czasu...no dobrze, można przez internet - zaoszczędzimy nieco czasu na przepychaniu między rozentuzjazmowanym nową promocją serka czy tuszu do rzęs tłumie kobiet. Zakupy przez Internet również jednak nie są takie proste jeśli chodzi o odzież czy buty - mnóstwo sklepów, kilka porównywarek w których znajduje się tylko część sklepów i setki produktów. Klik, klik, klik...klik i następne buty, i następne...gdyby tylko była u nas modista...
17.12.2008 11:00
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Kochanie, tylko nie zakupy - przebiega przez myśl każdego mężczyzny, który właśnie usłyszał wyrok-?w sobotę idziemy kupić Ci buty". Godziny wędrówek po galeriach handlowych, tłumy ludzi, morze zmarnowanego i nieproduktywnego czasu...no dobrze, można przez internet - zaoszczędzimy nieco czasu na przepychaniu między rozentuzjazmowanym nową promocją serka czy tuszu do rzęs tłumie kobiet. Zakupy przez Internet również jednak nie są takie proste jeśli chodzi o odzież czy buty - mnóstwo sklepów, kilka porównywarek w których znajduje się tylko część sklepów i setki produktów. Klik, klik, klik...klik i następne buty, i następne...gdyby tylko była u nas modista...
Modista.com, to nowy serwis którego budowa umożliwia zaoszczędzenie czasu podczas wybieranie odzieży i obuwia. Tradycyjne porównywarki cenowe bądź sklepy i pasaże mają zazwyczaj podział na konkretne kategorie. Przykładowo buty dzielone są na - kozaki, buty sportowe, letnie, czółenka itd. Wchodzimy w kozaki, a tam zarówno skórzane eleganckie obuwie dla matron, białe kozaczki dla bikejki, czy futrzane stopy Yeti. Jednym słowem mydło i powidło (i strata czasu).
Modista działa inaczej - porównuje buty w bazie na podstawie ich koloru i fasonu, który wcześniej został zdefiniowany przez sprzedawcę. W ten sposób trafiamy na but który nam się podoba, ale -na przykład -nie przekonuje nas jego cena. Zamiast przedzierać się więc przez kolejne partie obuwia dla "ludzi z innego świata", klikamy na wybrany bucik, a serwis proponuje nam obuwie w podobnym do wybranego klimacie.
Efekt? Odzież i obuwie i tak kupujemy kierując się ich wyglądem - patrzymy więc na całą stronę i szybko możemy wybrać te modele, które się nam po prostu podobają.
Proste, szybkie i wygodne - kupując czarną bluzkę nie trzeba przedzierać się przez wirtualne wieszaki z różowościami i nadrukami idoli i czaszek. Niestety, modista.com to zakupy w USA, ale miejmy nadzieję że rychło pojawi się rodzima wersja.
Źródło: modista.com