Oto jak fotograf poszukujący pracy może zrobić piorunujące pierwsze wrażenie [wideo]

Fotograf Casey Templeton przygotował świetny gadżet reklamowy, który wysłał do kilkuset agencji w poszukiwaniu pracy. Odzew pracodawców był natychmiastowy. Zobaczcie, co znajduje się w środku pudełka i ile to wszystko kosztowało.

Krzysztof Basel
Oto jak fotograf poszukujący pracy może zrobić piorunujące pierwsze wrażenie [wideo] 1
Genialny i skuteczny gadżet fotografa poszukującego pracy [wideo] © [źródło](http://s2.blomedia.pl/fotoblogia.pl/images/2010/03/Templeton1550x366.jpg)

Fotograf Casey Templeton przygotował świetny gadżet reklamowy, który wysłał do kilkuset agencji w poszukiwaniu pracy. Odzew pracodawców był natychmiastowy. Zobaczcie, co znajduje się w środku pudełka i ile to wszystko kosztowało.

Mieszkający w Richmond w USA Casey Templeton zajmuje się głownie fotografią, reklamową. Fotograf do tej pory nie promował się na dużą skalę. Większość pracy zdobywał z polecenia. Aby jednak zrobić krok na przód musiał wykorzystać skuteczny marketing i zainteresować swoją osobą i twórczością najlepsze agencje artystyczne. Twórca postanowił przygotować małe podarunki dla swoich przyszłych potencjalnych klientów, które rozesłał po całym kraju. Oto co znajdowało się w środku:

Reakcje osób, które dostały paczkę były natychmiastowe, a co najważniejsze - bardzo pozytywne. W tej branży trudno dostać pracę tylko przez autopromocję, więc Casey musiał jeszcze osobiście spotkać się z wieloma przedstawicielami, pokazać swoje portfolio i porozmawiać. Ale kreatywny podarunek zrobił mu świetne pierwsze wrażenie i szeroko otworzył drzwi do dalszych możliwości. Oto wypowiedź jednej z osób, które otrzymały wizytówkę fotografa:

“Jako osoba kupująca sztukę dostaję mnóstwo promocyjnych gadżetów. Twój podarunek był tak świetnie zaprojektowany, stworzony i ułożony, że zatrzymała się na chwilę, obejrzała wszystko w pudełku i z chęcią weszłam na twoją stronę. Nie zdziwiłam się, ze twoje prace są tak bardzo przemyślane, innowacyjne i ujmujące, jako zdjęcia promocyjne. Spotkajmy się, jak najszybciej i porozmawiajmy o współpracy :) “

Twórca wykonał ponad 300 sztuk tego rewelacyjnego gadżetu. Zaprojektowanie, przygotowanie i stworzenie podarunków kosztowała ok 15 000 dolarów. Sporo, wizytówki są dopracowane po każdym względem. Jak widać – było warto.

Więcej szczegółów o powstawaniu projektu przeczytacie na stronie Casey Templetona oraz na blogu A Photo Editor.

Źródło: Fotoblogia

Źródło artykułu: WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
To skarb ukryty w śmieciach. W USA wyceniono go na ok. 97 mld dol.
To skarb ukryty w śmieciach. W USA wyceniono go na ok. 97 mld dol.
50 lat sadzenia drzew zmieniło klimat kraju. I to dosłownie
50 lat sadzenia drzew zmieniło klimat kraju. I to dosłownie
Zaktualizuj Androida Auto. Jest nowe wydanie
Zaktualizuj Androida Auto. Jest nowe wydanie
Jest coraz mniejsza. Cofają się niebezpieczne zmiany
Jest coraz mniejsza. Cofają się niebezpieczne zmiany
Biofobia narasta. Coraz więcej osób odczuwa lęk i niechęć wobec przyrody
Biofobia narasta. Coraz więcej osób odczuwa lęk i niechęć wobec przyrody
Bezzałogowy "PassAt" Polaków wyruszył w rejs. Ma pokonać Atlantyk
Bezzałogowy "PassAt" Polaków wyruszył w rejs. Ma pokonać Atlantyk
Myślała, że to śmieci. To, co odkryła, ją zdziwiło
Myślała, że to śmieci. To, co odkryła, ją zdziwiło
Nowość w mObywatelu. Skorzystają kolejni użytkownicy
Nowość w mObywatelu. Skorzystają kolejni użytkownicy
Antarktyda: Lodowiec Thwaites w krytycznej fazie destabilizacji
Antarktyda: Lodowiec Thwaites w krytycznej fazie destabilizacji
CERT Orange Polska ostrzega przed nowym oszustwem
CERT Orange Polska ostrzega przed nowym oszustwem
Mroczna przeszłóść. Opuszczone pociągi na Syberii
Mroczna przeszłóść. Opuszczone pociągi na Syberii
Znalazł ten skarb nielegalnie. Uciekł od odpowiedzialności
Znalazł ten skarb nielegalnie. Uciekł od odpowiedzialności
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀