email
Mateusz
08.08.2009 18:26Kiedy stajemy się ofiarami awarii dysku czy też programu pocztowego, możemy stracić wszystkie kontakty, ważne wiadomości i wiele innych ważnych plików. Można zabezpieczyć się przed takimi okolicznościami instalując program PFBackup.
Kiedy stajemy się ofiarami awarii dysku czy też programu pocztowego, możemy stracić wszystkie kontakty, ważne wiadomości i wiele innych ważnych plików. Można zabezpieczyć się przed takimi okolicznościami instalując program PFBackup.
- Na początku przechodzimy na stronę Microsoftu i ściągamy plik instalacyjny. Pamiętajmy, że podczas instalacji zostanie poddana weryfikacji autentyczność naszego systemu.
- Następnym krokiem jest uruchomienie Outlooka. Teraz klikamy w Plik -> Wykonaj kopię zapasową. Otworzy się okno tworzenia kopii zapasowej. Klikamy w przycisk Zapisz kopię zapasową i wciskamy OK. Kopia zapasowa będzie zapisana w domyślnym katalogu po wyłączeniu programu. Jeśli chcemy sami wybrać miejsce gdzie zostanie ona zapisana, klikamy w Opcje, a następnie Przeglądaj.
- Możemy odzyskać wszystkie lub tylko część plików zapisany w kopiach zapasowych. Aby odzyskać tylko wybrane klikamy *Plik *-> Wykonaj kopię zapasową, a następnie Otwórz kopię zapasową. Wybieramy interesujący nas plik i klikamy Otwórz.
- W przypadku chęci odzyskania wszystkich danych wykonujemy prosty trik. Zamykamy Outlooka i szukamy następującego folderu: C:Documents and SettingsnazwaużytkownikaUstawienia lokalneDane aplikacjiMicrosoftOutlook. Wyszukujemy w nim plik Outlook.pst i zmieniamy jego nazwe na Outlook.xxx (w miejsce xxx wpisujemy dowolne litery). Teraz tworzymy kopię bezpieczeństwa z backupem. Wciskamy Ctrl i przeciągamy plik Outlook - kopia zapasowa.pst w dowolne miejsce w tym folderze. Zostanie utworzony plik Kopia Outlook - kopia zapasowa.pst. Zmieniamy jego nazwę na Outlook.pst. Po uruchomieniu programu utworzony plik zostanie automatycznie odtworzony.