Philips PFL9705 przestanie piszczeć także w Polsce!
Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.
Informowałem Was o problemach z piszczącymi telewizorami Philips PFL9705. Problemach, które producent rozwiązuje w Wielkiej Brytanii. Zresztą nie tylko tam. Dostałem odpowiedź od Philipsa w sprawie Polski.
Jak zapewne pamiętacie, angielscy klienci Philipsa słyszący nieprzyjemny pisk muszą jedynie skontaktować się z obsługa klienta, a producent zajmie się problemem. Z nieskrywaną przyjemnością donoszę, że w Polsce ma być dokładnie tak samo. Ze sprawą zgłosiłem się do polskiego oddziału Philipsa i dostałem szybką i konkretną odpowiedź.
[cytat]W odpowiedzi na Pańskie zapytanie, chciałabym zapewnić Pana, że po przeprowadzeniu badań firma Philips zidentyfikowała problem, który może występować w telewizorach LED z serii 9705, pochodzących ze wczesnych partii produkcyjnych.
W telewizorach LED z serii 9705, tak jak we wszystkich innych, znajdują się drgające elementy elektroniczne. Na skutek wibracji tych elementów powstaje dźwięk (brzęczenie), który podczas normalnego użytkowania jest niesłyszalny. Wszystkie telewizory z serii 9705 emitują hałas o akceptowalnym poziomie (około 23 db), jednak stwierdziliśmy, że z powodu niewielkich różnic w rozmieszczeniu poszczególnych elementów elektronicznych nieliczne telewizory mogą emitować hałas o większym natężeniu.
Jeśli konsument jest niezadowolony z poziomu hałasu emitowanego przez telewizor, podejmiemy szybkie działania w celu rozwiązania problemu. Konsumenci mogą kontaktować się z Działem obsługi klienta Philips, który zorganizuje wykonanie modyfikacji sprzętowych całkowicie rozwiązujących problem.
Firma Philips pragnie zapewnić konsumentów, że powyższy problem nie stanowi jakiegokolwiek zagrożenia dla użytkowników.[/cytat]
I takie podejście do klienta lubię!
Z działem obsługi klientów polskiego oddziału Philipsa można skontaktować się w różnoraki sposób:
- wysyłając e-mail poprzez wykorzystanie formularza dostępnego pod tym adresem(http://www.support.philips.com/support/contact/contact_us.jsp?userCountry=pl&userLanguage=pl&contactId=PB_PL_1&weekDay1=Od%20poniedzia%C5%82ku%20do%20pi%C4%85tku%2008:00%20-%2018:00&weekEnd1=&_dyncharset=UTF-8),
- telefonicznie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 00800 3111 318,
- poprzez czat elektroniczny, do którego dostęp znajdziecie przez oficjalną witrynę producenta(http://www.philips.pl/index.page).
Mam nadzieję, że wszyscy HDTVmaniacy cieszący się modelem Philips PFL9705 nie mają problemów z piskiem. Jeśli jednak tak, to teraz macie rozwiązanie.