PKT w nowej odsłonie
Witold Ośko, dyrektor działu rozwoju firmy pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne:
Chcemy zbudować dla użytkowników przyjazny i prosty w obsłudze serwis, a także zapewnić reklamodawcom możliwość prezentacji ich oferty w nowoczesny i ciekawy sposób.
Strony internetowe PKT uległy właśnie solidnemu tuningowi.
Witold Ośko, dyrektor działu rozwoju firmy pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne:
Chcemy zbudować dla użytkowników przyjazny i prosty w obsłudze serwis, a także zapewnić reklamodawcom możliwość prezentacji ich oferty w nowoczesny i ciekawy sposób.
Strony internetowe PKT uległy właśnie solidnemu tuningowi.
Fakt, że czas był już najwyższy - dotychczasowy serwis był mało intuicyjny i nieco już odstający od naszych czasów. Teraz pkt.pl nie ma się już czego wstydzić.
Wygląd strony zyskał dość nowoczesny wygląd. Oprócz tego ułatwione zostało wyszukiwanie informacji - na stronie głównej pojawił się kalejdoskop miast, obejmujący jedenaście popularnych polskich miast.
Skorzystać też można z wyszukiwarki, indeksującej i podającej dane teleadresowe oraz lokalizację interesujące jej użytkownika.
Jest to kolejna po debiucie "komórkowym" ułatwiająca korzystanie z bazy teleadresowej propozycja Polskiej Książki Telefonicznej.