Plany Arkham City w Arkham Asylum
Niszczenie sztucznych szczęk Jokera i rozwiązywanie łamigłówek Człowieka Zagadki to nie wszystko co można robić w Batman: Arkham Asylum. Jeden z sekretów twórcy ukryli tak głęboko, że zapewne większość procent graczy nawet go nie szukało. To tajny pokój naczelnika Quincy Sharpa, w którym znajdziecie plany Arkham City. Ciekawe czy twórcy będą się ich trzymać w kontynuacji gry?
Niszczenie sztucznych szczęk Jokera i rozwiązywanie łamigłówek Człowieka Zagadki to nie wszystko co można robić w Batman: Arkham Asylum. Jeden z sekretów twórcy ukryli tak głęboko, że zapewne większość procent graczy nawet go nie szukało. To tajny pokój naczelnika Quincy Sharpa, w którym znajdziecie plany Arkham City. Ciekawe czy twórcy będą się ich trzymać w [url=http://grrr.pl/2010/08/06/batman-arkham-city-no-i-sie-zsikalem/]kontynuacji gry?
[/url]
Tajne pomieszczenie nie jest widoczny w trybie detektywistycznym, nie ma go na mapach, a jego odnalezienie nie jest niezbędne by zakończyć grę w stu procentach. To po prostu skarbiec wiedzy twórców, którzy chyba już podczas prac nad pierwszą częścią planowali sequel.
[cytat]Tworząc Batman: Arkham Asylum umieściliśmy wiele haczyków łączących grę ze światem Arkham. Pokój naczelnika wiąże się oczywiście z Arkham City, ale muszę przyznać, że ukryliśmy go bardzo dobrze - powiedział Paul Crocker z Rocksteady Studios. Przypuszczaliśmy, że zostanie w końcu znaleziony, ale po śledzeniu wpisów na forum przez pół roku, zdecydowaliśmy ujawnić sekret w podkaście Game Of The Year.[/cytat]
Chcecie odwiedzić sami wspomniany pokój? Oto jak możecie się do niego dostać.
Ciekaw jestem czy twórcy rzeczywiście umieścili to pomieszczenie już w czasie produkcji, czy może dodali je "cichaczem" w jakiejś aktualizacji. No dobra, dobra. Dość tych teorii spiskowych ;)
Źródło: Gameinformer • IGN