W serwisie WirtualneMedia pojawiły się wyniki badań firmy D-Link, które dotyczą popularności serwisów społecznościowych w Polsce. Wynika z nich, że aż co trzeci polak w sposób aktywny korzysta z tego typu serwisów. Biorąc pod uwagę liczbę ludności i szacowaną ilość internautów w naszym kraju wynika, że praktycznie wszyscy korzystają z nich.
W serwisie WirtualneMedia pojawiły się wyniki badań firmy D-Link, które dotyczą popularności serwisów społecznościowych w Polsce. Wynika z nich, że aż co trzeci polak w sposób aktywny korzysta z tego typu serwisów. Biorąc pod uwagę liczbę ludności i szacowaną ilość internautów w naszym kraju wynika, że praktycznie wszyscy korzystają z nich.
Ponad połowa polaków (53%) wie o istnieniu czegoś takiego jak "serwisy społecznościowe", a z tej grupy 31% osób korzysta z ich możliwości. Serwisów społecznościowych używamy do kontaktu ze znajomymi (57%), z ciekawości (52%), a 25% internautów dla zabicia czasu i poznania nowych osób.
Zaskoczeniem nie będzie, że 90% internautów zna naszą-klasę, z kolei 73% słyszało o Fotka.pl, 28% o Sympatii.pl. Zaskakująco dużo osób wie o istnieniu Facebook.com.