Project Natal ma spore problemy z lagami?

Project Natal ma spore problemy z lagami?

Project Natal ma spore problemy z lagami?
Damian
23.02.2010 16:30

W zeszłym tygodniu w Nowym Jorku został zaprezentowany Project Natal. Nie było to nic nowego i rewolucyjnego. Dziennikarze po raz kolejny mogli zobaczyć grę polegająca na odbijaniu piłek. Pokaz ten dał jednak możliwość bliższego przyjrzenia się urządzeniu i wyciągnięciu pierwszych wniosków. Podzielił się nimi Russ Frushtik z MTV Multiplayer.

W zeszłym tygodniu w Nowym Jorku został zaprezentowany Project Natal. Nie było to nic nowego i rewolucyjnego. Dziennikarze po raz kolejny mogli zobaczyć grę polegająca na odbijaniu piłek. Pokaz ten dał jednak możliwość bliższego przyjrzenia się urządzeniu i wyciągnięciu pierwszych wniosków. Podzielił się nimi Russ Frushtik z MTV Multiplayer.

Najważniejszą rzeczą w tego typu sprzętach jest opóźnienie. W przypadku Natala sprawa wygląda tak, że gadżet najszybciej zareagował z prędkością 0,08 sekundy, a najwolniej z prędkością 0,12 sekundy. Wyciągając średnią możemy śmiało powiedzieć, że lagi to mniej więcej 0,1 sekundy.

Pytanie teraz brzmi czy to mało, czy też dużo?! Odpowiedź nie jest jednoznaczna. Jeśli chodzi o gry podobnego typu co Wii Sport i wszelkie inne tytuły, które polegają głównie na świetnej zabawie ze znajomymi, to wynik ten wydaje się rozsądny i zupełnie wystarczający. Jednak przy FPS-ach może to już być lekko denerwujące. Może nie aż tak bardzo, żeby nie dało się grać, ale rozumiem, że pewnym osobom by to przeszkadzało.

Druga strona medalu jest taka, że Wii też na początku borykało się z tym problemem i jakoś sobie poradzili. Dlatego też jestem dobrej myśli i sądzę, że Microsoft poradzi sobie ze zmniejszeniem wszelkich opóźnień.

Źródło: MTV Multiplayer

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)