Przegląd nowych usług reklamowych

Ostatni miesiąc obfitował w premiery nowych sieci i produktów skierowanych do reklamodawców. Zapraszam do szybkiego przeglądu debiutujących rozwiązań, które powinny ułatwić życie wszystkim firmom i osobom zainteresowanym promocją w sieci.

reklamy
reklamy
Krzysztof Bartnik

Ostatni miesiąc obfitował w premiery nowych sieci i produktów skierowanych do reklamodawców. Zapraszam do szybkiego przeglądu debiutujących rozwiązań, które powinny ułatwić życie wszystkim firmom i osobom zainteresowanym promocją w sieci.

Obraz

adRakieta - wspólny projekt Grupy o2, stojącej za portalem o2.pl i sieci reklamowej IDMnet. Całość jest reklamowym produktem zasięgowym docierającym (według danych powyższych firm) do około 98% polskiego internetu (~16,3 mln użytkowników).

Obraz

e-Drapacz - zespołowa inicjatywa sieci reklamowych ARBOnetwork i Ad.Net, która ma rywalizować z adRakietą ceną reklam i obsługą techniczną i technologiczną. Projekt dociera do około 95% internautów (~15,8 mln użytkowników).

Obraz

adPremium - oferta reklamowa Grupy o2 skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala na umieszczenie reklam na niemal wszystkich serwisach należących do o2, a same reklamy są sprzedawane na dni, tygodnie i miesiące.

Obraz

Business Ad Network - sieć reklamowa Money.pl dla ogłoszeniodawców, którzy potrzebują dotarcia do aktywnych ludzi biznesu. Zasięg sieci to ponad 5 mln użytkowników, a do Business Ad Network należy obecnie 16 serwisów (Grupa Money plus wybrane serwisy Agory).

adKobieta - zapowiedziany ostatnio produkt reklamowy (jeszcze bez aktywnej strony) łączący zasięg z ofertą niestandardowych działań adresowanych do wszystkich kobiecych segmentów (wiek, dochody). Na starcie zasięg obejmie 16 serwisów, ale ciągle poszukiwani są nowi partnerzy.

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.