Przegląd nowych usług reklamowych
Ostatni miesiąc obfitował w premiery nowych sieci i produktów skierowanych do reklamodawców. Zapraszam do szybkiego przeglądu debiutujących rozwiązań, które powinny ułatwić życie wszystkim firmom i osobom zainteresowanym promocją w sieci.
Ostatni miesiąc obfitował w premiery nowych sieci i produktów skierowanych do reklamodawców. Zapraszam do szybkiego przeglądu debiutujących rozwiązań, które powinny ułatwić życie wszystkim firmom i osobom zainteresowanym promocją w sieci.
adRakieta - wspólny projekt Grupy o2, stojącej za portalem o2.pl i sieci reklamowej IDMnet. Całość jest reklamowym produktem zasięgowym docierającym (według danych powyższych firm) do około 98% polskiego internetu (~16,3 mln użytkowników).
e-Drapacz - zespołowa inicjatywa sieci reklamowych ARBOnetwork i Ad.Net, która ma rywalizować z adRakietą ceną reklam i obsługą techniczną i technologiczną. Projekt dociera do około 95% internautów (~15,8 mln użytkowników).
adPremium - oferta reklamowa Grupy o2 skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Pozwala na umieszczenie reklam na niemal wszystkich serwisach należących do o2, a same reklamy są sprzedawane na dni, tygodnie i miesiące.
Business Ad Network - sieć reklamowa Money.pl dla ogłoszeniodawców, którzy potrzebują dotarcia do aktywnych ludzi biznesu. Zasięg sieci to ponad 5 mln użytkowników, a do Business Ad Network należy obecnie 16 serwisów (Grupa Money plus wybrane serwisy Agory).
adKobieta - zapowiedziany ostatnio produkt reklamowy (jeszcze bez aktywnej strony) łączący zasięg z ofertą niestandardowych działań adresowanych do wszystkich kobiecych segmentów (wiek, dochody). Na starcie zasięg obejmie 16 serwisów, ale ciągle poszukiwani są nowi partnerzy.