Przenośny Sackboy bez trybu multiplayer
20.08.2009 13:35
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Od momentu gdy usłyszeliśmy, że LittleBigPlanet pojawi się na przenośnej konsoli PSP zastanawialiśmy się, czego względem oryginału z PlayStation 3 będzie brakowało. Wszakże programiści muszą jakoś „poucinać" opcje, aby gra zmieściła się na dysku UMD, a do tego niezbyt wygórowana sprzętowo PlayStation Portable ją uciągła. Dziś znamy już odpowiedź. W przenośnej odsłonie przygód pociesznego Sackboya zabraknie trybu multiplayer.
Od momentu gdy usłyszeliśmy, że LittleBigPlanet pojawi się na przenośnej konsoli PSP zastanawialiśmy się, czego względem oryginału z PlayStation 3 będzie brakowało. Wszakże programiści muszą jakoś „poucinać" opcje, aby gra zmieściła się na dysku UMD, a do tego niezbyt wygórowana sprzętowo PlayStation Portable ją uciągła. Dziś znamy już odpowiedź. W przenośnej odsłonie przygód pociesznego Sackboya zabraknie trybu multiplayer.
Jedyna cecha, jaką straciliśmy to tryb multiplayer - tłumaczy przedstawiciel Sony, Mark Green. Zamiast tego oferujemy pełną fizykę pierwowzoru, identyczne możliwości tworzenia obiektów oraz wszystkie inne aspekty LittleBigPlanet - można wysyłać, pobierać oraz dzielić się z ludźmi w trybie ad-hoc - ale niestety nie ma trybu multi.
To czysty kompromis - relacjonuje dalej Mark. System jest fizycznie w stanie pociągnąć tryb multi, ale wówczas cięcia odbiłyby się na fizyce w grze. Ze strony technicznej na korzyść trybu multiplayer musielibyśmy stracić 1/3 mocy obliczeniowej lub 1/3 dostępnej pamięci. Z takimi barierami nie moglibyśmy osiągnąć tego, co założyliśmy.
Źródło: kotaku