Przepiękny kalendarz Ferrari na 2010 rok

Co roku kalendarzem firmy Ferrari zajmuje się jeden i ten sam fotograf - Gunther Raupp. Jest specjalistą od fotografii samochodów, co może potwierdzić swoim 26-letnim doświadczeniem w tym fachu. Kalendarz Ferrari podkreśla wyjątkowy charakter i piękno tych samochodów, chociaż idzie zupełnie inną drogą niż równie kultowy kalendarz Pirelli, gdzie fotograf zmienia się co roku. No i mimo, że branża firm jest ta sama, to tematyka zdjęć zupełnie inna.

Kalendarz Ferrari by Gunther Raupp
Kalendarz Ferrari by Gunther Raupp
Mateusz Gołąb

02.12.2009 19:00

Co roku kalendarzem firmy Ferrari zajmuje się jeden i ten sam fotograf - Gunther Raupp. Jest specjalistą od fotografii samochodów, co może potwierdzić swoim 26-letnim doświadczeniem w tym fachu. Kalendarz Ferrari podkreśla wyjątkowy charakter i piękno tych samochodów, chociaż idzie zupełnie inną drogą niż równie kultowy kalendarz Pirelli, gdzie fotograf zmienia się co roku. No i mimo, że branża firm jest ta sama, to tematyka zdjęć zupełnie inna.

Ze sprzętowej strony miłość Gunthera Rauppa też jest stała - do portretowania samochodów używa od zawsze aparatów marki Hasselblad. Przygotowano zaledwie 7000 egzemplarzy limitowanej i numerowanej edycji kalendarza Ferrari Myth 2010. Każda sztuka kosztuje 79,90 euro, czyli stosunkowo niedużo, jak na standardy Ferrari. Nieco taniej kupicie kalendarz Rosso Corsa Ferrari ze zdjęciami autorstwa innych fotografów. Na deser możecie zostawić sobie album pokazujący 25 lat pracy Gunthera Rauppa z maszynami Ferrari - za 79,90 euro.

Źródło: Fotoblogia

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.