"Przepraszam, jakim cudem pani czyta w takim słońcu?" [wideo]

Jakiś czas temu Steve Jobs wróżył rychły upadek Kindle'a. Na nieszczęście firmy z Cupertino Amazon doskonale radzi sobie na rynku amerykańskim. Ostatnim przejawem „dobrobytu” tej firmy jest reklama telewizyjna, która wymierzona jest w iPada.

kindle vs ipad
kindle vs ipad
Blomedia poleca

14.09.2010 15:03

Jakiś czas temu Steve Jobs wróżył rychły upadek Kindle'a. Na nieszczęście firmy z Cupertino Amazon doskonale radzi sobie na rynku amerykańskim. Ostatnim przejawem „dobrobytu” tej firmy jest reklama telewizyjna, która wymierzona jest w iPada.

Przypomnijmy zatem, że Kindle to przenośne urządzenie do czytania książek elektronicznych, wykorzystujące technologię E Ink. Premiera odbyła się w listopadzie 2007 roku. Od tego czasu dzięki usłudze Amazon Whispernet zakupiono kilka milionów książek.

Powyższe dane trzeba uznać za sukces. Ofensywa Amazonu dopiero się jednak rozpoczęła. Świadczyć o tym może chociażby reklama telewizyjna najnowszego modelu Kindle’a. Popatrzcie sami:

No tak. Faktycznie iPad w pełnym słoneczku jest mało przydatnym gadżetem. Tylko czy ktokolwiek projektował go z myślą o leżakowaniu? Kindle jawi się tutaj jako bezpośredni konkurent iPada. Tylko w czym chce z nim konkurować? No bo przecież nie w oglądaniu filmów lub zdjęć, o grach nie wspominając.

Moim zdaniem reklama nowego Kindle’a jest ogromną pomyłką. Nie można porównywać przydrożnej kapliczki do katedry. Owszem, zawsze jakieś cechy wspólne się znajdą, tylko czy ma to jakiś większy sens? Ciekawe, czy Apple odpowie Amazonowi w jakiś dobitny sposób.

Źródło: applemania

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.