Radar zdobył ponad milion klientów!

Paweł Cebula

04.04.2008 16:00

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Porównywarki cenowe cieszą się sporym zainteresowaniem, bo pomagają osobom zainteresowanym zakupami w internecie zapoznać się z informacjami takimi jak, gdzie dany przedmiot jest najtaniej, jakie są opinie klientów na temat całej transakcji. Porównywarek jest wiele, nawet bardzo, a do najpopularniejszych należą: Ceneo, Nokaut, Skąpiec. Czwartym największym graczem jest Radar.pl należący do o2.pl.

Porównywarka od o2 wystartowała pół roku temu, ale nie była przez ten czas zbyt aktywnie reklamowana (Ceneo ma zapewnioną bardzo dobrą reklamę, gdyż jej oferta znajduje się na górze poszczególnych list przedmiotów). Mimo to, udało się jej pozyskać dla sklepów 1,1 mln klientów.

Oferta serwisu jest całkiem imponująca, bo w jego zasobach uwzględniono ponad milion przedmiotów, które można zakupić w dowolnym z 950 sklepów internetowych. Dynamiczny rozwój najprawdopodobniej spowodowany jest tym, że za uwzględnienie oferty sklepów internetowych w zasobach porównywarki nie pobierane są żadne opłaty.

za: WirtualneMedia / fot.: Radar.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)