realme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki

Strona głównarealme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki
12.05.2020 13:17
realme wprowadza na polski rynek nie tylko smartfony. Chińczycy pokazali nowe słuchawki
Adam Bednarek
Adam Bednarek

Kolejna chińska marka na naszym rynku, realme, nie stawia wyłącznie na telefony. Chociaż działający w technologii 5G flagowiec realme X50 Pro zwraca największą uwagę, to warto przyjrzeć się też stosunkowo niedrogim bezprzewodowym słuchawkom.

Chińczycy coraz bardziej rozpychają się na polskim rynku. W Polsce kupimy już nie tylko smartfony realme, ale też inne mobilne sprzęty. Ostatnia nowość to bezprzewodowe słuchawki realme Buds Air.

Jak ogłasza producent, są one wyposażone w "niestandardowy układ R1 z łącznością Bluetooth 5.0 o bardzo niskim opóźnieniu", co powinno gwarantować "natychmiastowe i stabilne połączenie między słuchawkami a smartfonem".

Słuchawki realme zostały wyposażone w 12-milimetrowy dynamiczny wzmacniacz basów DBB (Dynamic Bass Boost), zoptymalizowany przez zespół ekspertów ds. akustyki po tysiącach rund testów. W rezultacie do basu dodano dynamikę i wymiar, dzięki czemu słuchanie muzyki i oglądanie filmów jest bardziej wciągające. realme Buds Air posiadają również w elementy sterujące i eliminujące szumy z otoczenia.

Bateria ma pozwolić na 17 godzin słuchania muzyki i wspiera bezprzewodowe ładowanie Qi 10 W. Buds Air wyposażone są również w czujniki wykrywające zakładanie i zdejmowanie ich: słuchawki automatycznie łączą się zaraz po wyjęciu z etui. A gdy będziemy mieć je na uszach, wystarczy ściągnąć jedną słuchawkę, by przestały grać.

397989362530730144

Regularna cena realme Buds Air to 299 zł. Będą dostępne w Media Expert, RTV EURO AGD x-kom.pl oraz na sklep-realme.pl.

397989362530861216

Przy okazji producent pochwalił się, że znalazł się w TOP 7 najlepiej sprzedających się producentów na świecie. Na dodatek jako jedna z dwóch marek notuje wzrost sprzedaży, pomimo kilkunastoprocentowych globalnych spadków sprzedaży całego sektora. Pozostaje mieć nadzieję, że ekspansja Chińczyków będzie się rozszerzać i na polski rynek firma wprowadzi też niezwykle tanią fitnessową opaskę.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)