Rejestracja do lekarza w Orange

Rejestracja do lekarza w Orange05.11.2008 18:14
Kira Czarczyńska

Próbowaliście się kiedyś umówić do lekarza specjalisty? Ja próbowałam, cały wrzesień. Udało mi się na koniec października. Prywatnie. Rezerwacja terminów sama w sobie jest zajęciem uciążliwym - z zainteresowaniem czekam więc na wynik testów wirtualnej recepcji, która ma zostać jeszcze w tym roku w pełni wprowadzona do oferty sieci Orange.

Próbowaliście się kiedyś umówić do lekarza specjalisty? Ja próbowałam, cały wrzesień. Udało mi się na koniec października. Prywatnie. Rezerwacja terminów sama w sobie jest zajęciem uciążliwym - z zainteresowaniem czekam więc na wynik testów wirtualnej recepcji, która ma zostać jeszcze w tym roku w pełni wprowadzona do oferty sieci Orange.

Pomysł jest genialny w swej prostocie i aż dziwne, że nikt wcześniej na to nie wpadł: do użytku lekarzy i pacjentów oddany zostanie serwis internetowy, który umożliwi tym drugim samodzielne rejestrowanie się na wybrane z dostępnych terminy. Osoba potrzebująca porady może przez Internet lub telefon zarezerwować sobie termin wizyty - lekarz natomiast sprawdzić w dowolnej chwili pełen terminarz i w razie potrzeby udostępnić go swoim współpracownikom.

Są też dodatkowe funkcjonalności:

  • Pacjent otrzymywać może automatyczne SMS-y informujące o ewentualnych zmianach w grafiku pracy lekarza oraz przypominające o terminie wizyty. Potwierdzić ją może także krótką wiadomością tekstową wysłaną ze swojego numeru telefonu.
  • Lekarz dostaje szablon, w którym szybko i łatwo może stworzyć swoją stronę WWW, dodając tylko odpowiednie informacje oraz grafiki. Strona może być umieszczona w jego własnej domenie lub jako subdomena: nazwafirmy.orangemail.pl

Pomysł niesamowicie mi się podoba - koniec z wiszeniem na telefonie, ustalaniem terminów, czekaniem na sprawdzenie kiedy można się umówić, notowaniem sobie dat i godzin na wiecznie ginących karteluszkach... Jeśli w praktyce zadziała to tak, jak zakłada Orange - to operator może się spodziewać całej masy nowych klientów.

Na razie nową usługę testują zaproszeni przez Orange lekarze prowadzący indywidualne praktyki. Skoro jednak wirtualna recepcja ma wejść do oferty jeszcze w tym roku, szybko dowiemy się jakie były rezultaty i jak system działać będzie w praktyce. Czekam z niecierpliwością!

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)