Reklamowy maraton w Multikinie
Gdy w telewizji pojawia się blok reklamowy, to z reguły przerzucamy kanał/idziemy po coś do picia etc. Trzeba jednak przyznać, że spośród tysięcy, bezbarwnych, nudnych spotów reklamowych, można wyróżnić małe dzieła sztuki.
Michał Szukalski
Takie perełki pojawią się w maratonie zatytułowanym Noc Reklamożerców. Podczas sześciu godzin, zostaną pokazane kampanie takich firm jak:
- Honda
- Volkswagen
- Cathay Pacific
Pojawią się także reklamy takich sław kina jak: Jean Luc Godard, David Lynch, Giuseppe Tornatore, Emir Kusturica, Roman Polański, Wim Wenders, Robert Altman.
Poza tym, można liczyć na poczęstunek, konkursy, niespodzianki itp. atrakcje. Ceny są zróżnicowane:
- 75 zł Vip normalny
- 60 zł zniżka VIP dla członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych
- 50 zł normalny
- 30 zł ze zniżką (z kartą Multikinomaniaka, kartą kredytową Multikino, Club Nokia, oraz legitymacją studencką)
Wszyscy zainteresowani powinni pojawić się w warszawskim Multikinie, 9 listopada. Start od 20:30. Warto?
Źródło: multikino.pl
Źródło artykułu: WP Gadżetomania