Reklamy w TVP. Będą kary?

Reklamy w TVP. Będą kary?10.03.2011 08:40
Fot. wonderferret Flickr
Fot. wonderferret Flickr
Szymon Adamus

Już raz TVP musiała zapłacić 500 tys. złotych kary (na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej) za przeplatanie reklamami programów "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". Wygląda na to, że sytuacja może się powtórzyć.

Już raz TVP musiała zapłacić 500 tys. złotych kary (na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej) za przeplatanie reklamami programów "Gwiazdy tańczą na lodzie" i "Przebojowa noc". Wygląda na to, że sytuacja może się powtórzyć.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdza tym razem transmisję z wręczenia tegorocznych nagród Telekamer oraz nowy program "Bitwa na głosy".

Telekamery były transmisją eventu przygotowanego przez Wydawnictwo Bauer, które określiło scenariusz tego wydarzenia - wyjaśnia Telewizja Polska.

W przypadku "Bitwy na głosy" TVP2 sugeruje, że tak naprawdę nie dzieli programu reklamami, tylko puszcza je między jednym a drugim odcinkiem.

Ale czy tak jest na prawdę? - Pyta Paulina Nietrzpiel z SatKuriera. Dwójka pokazała dwie "bitwy". W pierwszej stoczyły walkę grupa Nataszy Urbańskiej z zespołem Piotra Kupichy, a w drugiej Michała Wiśniewskiego i Urszuli Dudziak. Prowadzący Hubert Urbański już na wstępie pierwszego odcinka zapowiedział od razu wszystkie cztery chóry, a kończąc "pierwszy" odcinek, zapowiedział spotkanie po przerwie.

Wygląda więc na to, że ktoś próbuje bronić się jak dziecko. Dwa odcinki puszczane po sobie? Dziwny sposób na nowy program... Chyba że między nie wciśnie się reklamy i zarobi dodatkowe pieniądze.

Co HDTVmaniacy myślą o tej sprawie?

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)