Rekord Guinnessa w like'ach na Facebooku. Ile ich do tego trzeba?

Rekord pobiła firma Frito-Lay, używając kilku prostych sztuczek. Liczba "polubień" zdobytych przez nią w ciągu jednej doby jest naprawdę niewiarygodna.

Lubię to! (Fot. Flickr/Zawezome/Lic. CC by)
Lubię to! (Fot. Flickr/Zawezome/Lic. CC by)
Michał Michał Wilmowski

29.04.2011 11:53

Rekord pobiła firma Frito-Lay, używając kilku prostych sztuczek. Liczba "polubień" zdobytych przez nią w ciągu jednej doby jest naprawdę niewiarygodna.

Jak pobić rekord w Lubię to! na Facebooku? Frito-Lay zagrało naprawdę sprytnie: zorganizowało w tym samym czasie kilka promocji wymagających "polubienia" ich fanpage'a na Facebooku. Jedna z nich była związania z popularną grą FarmVille.

Efekt przerósł oczekiwania i dał firmie miejsce w historii oraz oczywiście w Księdze rekordów Guinnessa. Wpis został już oficjalnie potwierdzony.

Do pobicia rekordu w kategorii "Najwięcej fanów na Facebooku w 24 godziny" wystarczyło 1 571 161 nowych "lubiących". Frito-Lay zdobyło tylu w dniach 11-12 kwietnia. W chwili kiedy piszę ten artykuł, firma ma już 1 928 455 fanów.

W podzięce Frito-Lay rozdaje tym, którzy polubili fanpage'a 24 tysiące paczek chipsów. Na Facebooku oczywiście. Trzeba pojawić się na Facebooku o konkretnej porze i napisać komentarz na fanpage'u. To kolejny ruch ze strony Frito-Lay, dzięki któremu interes będzie się kręcił dalej.

Frito-Lay nie jest pierwszą firmą, która bije facebookowe rekordy. W lutym podobnej sztuczki próbowało Oreo, marka popularnych ciasteczek. Wtedy chodziło o "polubienie" konkretnego statusu.

Oreo rekordu nie pobiło, bo wtrącił się raper Lil Wayne, który poprosił swoich fanów o to samo. I to on zwyciężył z wynikiem 588 243 like'ów.

Źródło: Mashable

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.