Relacja z XRAii 2: Interaktywny pacjent w świetnej kondycji!

Relacja z XRAii 2: Interaktywny pacjent w świetnej kondycji!
Blomedia poleca

19.02.2009 11:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ostatnie prześwietlanie Internetu w Rzeszowie 11.lutego pokazało oblicze branży interaktywnej, dla której słowem na K, o którym wszyscy mówią jest właśnie Kondycja. Skoro jednak zawsze może być lepiej, to swoje recepty na jej dalszy rozwój przedstawili: Jarosław Sobolewski, Dominik Kaznowski, Eryk Orłowski i Dawid Szczepaniak.

Ostatnie prześwietlanie Internetu w Rzeszowie 11.lutego pokazało oblicze branży interaktywnej, dla której słowem na K, o którym wszyscy mówią jest właśnie Kondycja. Skoro jednak zawsze może być lepiej, to swoje recepty na jej dalszy rozwój przedstawili: Jarosław Sobolewski, Dominik Kaznowski, Eryk Orłowski i Dawid Szczepaniak.

Jarosław Sobolewski obok przybliżenia działalności IAB Polska, pokazywał jak rozwój Internetu w Polsce wygląda na tle innych państw. Udowadniał przy tym, że kryzys powinien ominąć agencje interaktywne, również dlatego, że najrzadziej korzystały z ich usług branże dotknięte problemami.

Recepta od IAB Polska

Dla dalszego rozwoju konieczna jest edukacja. Zbliżają się pierwsze wydania handbook'ów – broszur, które wprowadzą marketerów w terminologię i podstawy działań w Internecie (w kontekstach grup roboczych IAB). Są też plany współpracy z wyższymi uczelniami, co ma wprowadzić do branży znacznie więcej osób i zaowocować przyspieszeniem jej rozwoju, także dzięki dopływie kompetentnych kadr do klientów.

Dominik Kaznowski
Dominik Kaznowski

Na wyobraźnię uczestników podziałała równie silnie kolejna prezentacja. Była o serwisie, który ma:

więcej odsłon niż cały Internet... w Czechach!

Kilka podobnie oszałamiających statystyk o aktywności użytkowników pojawiło się w prezentacji Dominika Kaznowskiego o Naszej-Klasie. Pokazał także podejście do marketingu w tym najpopularniejszym polskim serwisie, w tym case-studies i modele współpracy z reklamodawcami.

Recepta od Eryka Orłowskiego z Komitywa.com brzmiała jednoznacznie: użyteczność i wygoda dla użytkownika. Tylko dobrze zaprojektowane serwisy, łatwe w obsłudze mogą utrzymać użytkowników na dłużej.

Końcowa prezentacja dotyczyła nowo powstałej agencji Pride&Glory z punktu widzenia jej współtwórcy – Dawida Szczepaniaka. Obok opowieści o kulturze organizacyjnej znalazło się miejsce na ciekawe case-studies i próbę diagnozy, dlaczego najczęściej podziwiamy zagraniczne, a nie rodzime produkcje. Dodał, że chcą wybić się właśnie kreacją, czym  uspokoił nieco rzeszowską konkurencję (Ideo) mówiąc, że „są firmy, które maj świetne rozwiązania bazodanowe”.

Patronem medialnym drugiej edycji XRAii był blog vBeta.

Kolejny XRAii 25. marca prześwietli kondycję developerów i inwestorów, ponieważ zajmie się nowymi przedsięwzięciami w sieci – start-up'ami.

PRZYDATNE LINKI:

Źródło: informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)