Rosnąca popularność serwisów społecznościowych
Z ostatniego badania D-Link Technology Trend wynika jasno, że ponad trzy czwarte internautów korzysta aktywnie z różnego rodzaju serwisów społecznościowych. Daje to mniej więcej 31% całego społeczeństwa - 10 milionów osób. Dane dotyczą serwisów nie tylko polskich, ale i zagranicznych.
Z ostatniego badania D-Link Technology Trend wynika jasno, że ponad trzy czwarte internautów korzysta aktywnie z różnego rodzaju serwisów społecznościowych. Daje to mniej więcej 31% całego społeczeństwa - 10 milionów osób. Dane dotyczą serwisów nie tylko polskich, ale i zagranicznych.
Najczęściej odwiedzane serwisy polskie to:
- nasza-klasa.pl - 90% respondentów zna serwis, korzysta z niego 73%
- fotka.pl - 48% zna serwis, korzysta 20%
- sympatia.pl - 28% zna, 7% korzysta
- grono.net - 26% zna, 11% korzysta
- goldenline.pl - 6% zna, 2% korzysta
Z zagranicznych serwisów społecznościowych znanych przez naszych internautów najczęściej wymieniane były myspace.com (12%) i facebook.com (5%).
Aż 57% respondentów deklarowało, że korzysta z serwisów społecznościowych dla podtrzymania dotychczasowych znajomości - 52% natomiast robi to z ciekawości.