Różowe blondyny reklamują Binga. Microsoft przesadził?!

Różowe blondyny reklamują Binga. Microsoft przesadził?!
Andrzej Biernacki

11.02.2010 12:50

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.

Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.

Redmond rozpoczęło współpracę z firmą Victoria's Secret. Zajmuje się ona produkcją i sprzedażą luksusowej bielizny. Do promowania Binga zatrudniono dwie modelki. Posadzono je za laptopem z nalepką Bing i kazano odpowiadać na głupie pytania.

Po obejrzeniu materiału muszę stwierdzić, że Microsoft jest bardziej zdesperowany niż dotychczas sądziłem ;). Rozumiem, że walka z hegemonią Google jest bardzo trudna. Ta kampania to jednak przesada.

Walentynkowa akcja nie przyciągnie raczej do Binga nowych użytkowników (za wyjątkiem mało wyrobionych chłopców z gimnazjum). Skutecznie odstraszy za to dotychczasowych fanów, przyzwyczajonych do bardziej sztywnego wizerunku produktów Microsoftu.

Źródło: The Next Web

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)