Różowe blondyny reklamują Binga. Microsoft przesadził?!

Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.

Różowe blondyny reklamują Binga. Microsoft przesadził?!
Andrzej Biernacki

Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.

Redmond rozpoczęło współpracę z firmą Victoria's Secret. Zajmuje się ona produkcją i sprzedażą luksusowej bielizny. Do promowania Binga zatrudniono dwie modelki. Posadzono je za laptopem z nalepką Bing i kazano odpowiadać na głupie pytania.

Po obejrzeniu materiału muszę stwierdzić, że Microsoft jest bardziej zdesperowany niż dotychczas sądziłem ;). Rozumiem, że walka z hegemonią Google jest bardzo trudna. Ta kampania to jednak przesada.

Walentynkowa akcja nie przyciągnie raczej do Binga nowych użytkowników (za wyjątkiem mało wyrobionych chłopców z gimnazjum). Skutecznie odstraszy za to dotychczasowych fanów, przyzwyczajonych do bardziej sztywnego wizerunku produktów Microsoftu.

Źródło: The Next Web

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.