Różowe blondyny reklamują Binga. Microsoft przesadził?!
Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.
Walentynkowy marketing święci triumfy. Najpierw Google zaprezentowało swoją francuską reklamę podczas Super Bowl. Teraz z nową kampanią wystartował Microsoft. Jej bohaterkami są dwie seksowne blondynki w różowych koszulkach.
Redmond rozpoczęło współpracę z firmą Victoria's Secret. Zajmuje się ona produkcją i sprzedażą luksusowej bielizny. Do promowania Binga zatrudniono dwie modelki. Posadzono je za laptopem z nalepką Bing i kazano odpowiadać na głupie pytania.
Po obejrzeniu materiału muszę stwierdzić, że Microsoft jest bardziej zdesperowany niż dotychczas sądziłem ;). Rozumiem, że walka z hegemonią Google jest bardzo trudna. Ta kampania to jednak przesada.
Walentynkowa akcja nie przyciągnie raczej do Binga nowych użytkowników (za wyjątkiem mało wyrobionych chłopców z gimnazjum). Skutecznie odstraszy za to dotychczasowych fanów, przyzwyczajonych do bardziej sztywnego wizerunku produktów Microsoftu.
Źródło: The Next Web