Ruszył konkurs na najlepszy blog firmowy 2009 roku

Ostatnimi czasy, coraz popularniejszym sposobem promowania firmy (chociaż nadal niedocenianym przez sporą ilość przedsiębiorców) jest blog. W ubiegłym roku Dominik Kaznowski zorganizował konkurs na Najlepszy Blog Firmowy Roku. Właśnie ruszyła druga edycja tej ciekawej inicjatywy.

blogging
blogging
Mateusz

Ostatnimi czasy, coraz popularniejszym sposobem promowania firmy (chociaż nadal niedocenianym przez sporą ilość przedsiębiorców) jest blog. W ubiegłym roku Dominik Kaznowski zorganizował konkurs na Najlepszy Blog Firmowy Roku. Właśnie ruszyła druga edycja tej ciekawej inicjatywy.

Jak wiadomo, wpisy na blogach są mniej oficjalne niż wszelkiego typu oświadczenia, które widzimy na oficjalnych stronach firm. Zakłada się bowiem, że potencjalny klient powinien wiedzieć, że po drugiej stronie również siedzi osoba z krwi i kości. To właśnie tym kierował się Dominik Kaznowski, organizując pierwszą edycję konkursu.

Mogą się do niego zgłosić wszystkie zainteresowane firmy. Zgłoszenia są przyjmowane do 15 listopada, za pośrednictwem bloga "Blogi Firmowe". Każde przedsiębiorstwo może zgłosić nieograniczoną ilość kandydatur. Jury oceni otwartość komunikacji (język, styl), częstotliwość wpisów, liczbę autorów, znaczenie bloga w komunikacji firmy, liczbę i jakość komentarzy oraz wygląd, nawigację i useability.

Spośród zgłoszonych blogów, wyłonieni zostaną zwycięzcy 4 kategorii: blog młody (3 do 6 miesięcy), blog dojrzały (od 6 miechów do roku), blog profesjonalny (powyżej roku) i blog instytucji (powyżej 3 miesięcy).

W ubiegłym roku w konkursie brały udział 43 witryny, podzielone na 3 kategorie. Wśród blogów młodych najlepszy okazał się ten należący do Agencji Euro RSCG Sensors, wśród blogów dojrzałych uznanie jury zyskał blog mBanku, a w kategorii blog profesjonalny wygrał blog e-Lady.pl.

Źródło: Gazeta.pl

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)