Samsung i LG na wojennej ścieżce

Samsung i LG na wojennej ścieżce

Fot. na licencji CC tarotastic Flickr
Fot. na licencji CC tarotastic Flickr
Szymon Adamus
11.08.2010 09:52

Samsung chce sprzedać w tym roku dwa razy więcej paneli niż Sony, ale w kwestii sprzedaży paneli LCD bardziej musi się obawiać LG. Mimo że Samsung bije kolejne rekordy sprzedaży.

Samsung chce sprzedać w tym roku dwa razy więcej paneli niż Sony, ale w kwestii sprzedaży paneli LCD bardziej musi się obawiać LG. Mimo że Samsung bije kolejne rekordy sprzedaży.

W ciągu trzech miesięcy, od kwietnia do czerwca, Samsung sprzedał ekrany warte 6 miliardów dolarów. To pierwszy taki przypadek i niesamowity sukces producenta. Ten wynik jest dowodem na ogromny wzrost dochodów firmy wynoszący około 45% z roku na rok i 68% w całości. Podobno tak rewelacyjne osiągi Samsung zawdzięcza w dużej mierze panelom przeznaczonym do wykorzystania w telewizorach oraz popularności piłki nożnej i obrazu 3D w Europie.

Jak wspomniałem jednak na początku, Samsung nie może jeszcze spocząć na laurach. Koreański konkurent, LG, też gna do przodu, chwaląc się wzrostem sprzedaży z roku na rok o 43,7% i sprzedażą wartości 5,37 miliardów dolarów.

Kto wygra ten wyścig w tym roku?

Źródło: What HiFi

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)