Samsung wyda 8 mln funtów na reklamę panelu 3D
Samsung już rzucił mnie na kolana reklamą technologii 3D ze znanymi obrazami. Zapowiada się jednak, że to nie koniec. Firma chce mocno wypromować swoje panele trójwymiarowe w Wielkiej Brytanii i na ich reklamę zamierza wydać 8 milionów funtów!
Samsung już rzucił mnie na kolana reklamą technologii 3D ze znanymi obrazami. Zapowiada się jednak, że to nie koniec. Firma chce mocno wypromować swoje panele trójwymiarowe w Wielkiej Brytanii i na ich reklamę zamierza wydać 8 milionów funtów!
Panel, który dostał tak potężny zastrzyk finansowy na marketing to Samsung UE40C7000. Reklama ma się pojawić 28. kwietnia podczas półfinałów Champions League. Wydarzenie to zgrywa się idealnie z premierą panelu 3D w Wielkiej Brytanii (premiera 27 kwietnia).
Spot zrealizowała już agencja CHI, a nad pracami czuwał Mikah Martin-Cruz, człowiek dzięki, któremu obejrzeliśmy reklamę Sony Bravia z plastelinowymi króliczkami Play-Doh.
[cytat]Kampania idealnie pokazuje ducha telewizji 3D i ożywia niesamowite doświadczenie, które dostarcza ta technologia - powiedział Martin-Cruz.[/cytat]
Produkcja reklamy trwała osiem miesięcy. Pracowało nad nią 81 członków zespołu. Efektem tych prac ma być 1256 paneli Samsunga połączonych w taki sposób by stworzyć, między innymi, kota wielkiego na trzy piętra i wirtualnej wersji wodospadu Iguazu.
Brzmi intrygująco.
Źródło: whathifi