Samsung już rzucił mnie na kolana reklamą technologii 3D ze znanymi obrazami. Zapowiada się jednak, że to nie koniec. Firma chce mocno wypromować swoje panele trójwymiarowe w Wielkiej Brytanii i na ich reklamę zamierza wydać 8 milionów funtów!
Samsung już rzucił mnie na kolana reklamą technologii 3D ze znanymi obrazami. Zapowiada się jednak, że to nie koniec. Firma chce mocno wypromować swoje panele trójwymiarowe w Wielkiej Brytanii i na ich reklamę zamierza wydać 8 milionów funtów!
Panel, który dostał tak potężny zastrzyk finansowy na marketing to Samsung UE40C7000. Reklama ma się pojawić 28. kwietnia podczas półfinałów Champions League. Wydarzenie to zgrywa się idealnie z premierą panelu 3D w Wielkiej Brytanii (premiera 27 kwietnia).
Spot zrealizowała już agencja CHI, a nad pracami czuwał Mikah Martin-Cruz, człowiek dzięki, któremu obejrzeliśmy reklamę Sony Bravia z plastelinowymi króliczkami Play-Doh.
[cytat]Kampania idealnie pokazuje ducha telewizji 3D i ożywia niesamowite doświadczenie, które dostarcza ta technologia - powiedział Martin-Cruz.[/cytat]
Produkcja reklamy trwała osiem miesięcy. Pracowało nad nią 81 członków zespołu. Efektem tych prac ma być 1256 paneli Samsunga połączonych w taki sposób by stworzyć, między innymi, kota wielkiego na trzy piętra i wirtualnej wersji wodospadu Iguazu.
Brzmi intrygująco.
Źródło: whathifi