Samurajskie bokserki podbiły Japonię

Bo w głębi duszy każdy z nas jest wojownikiem. No dobrze, może niezupełnie o tę głębię chodzi. W każdym razie z ciekawym designem idzie w parze absurdalnie wysoka cena. Mimo to, bokserki sprzedają się jak świeże bułeczki.

Samurajskie bokserki podbiły Japonię
Marek Maruszczak

19.08.2009 | aktual.: 14.03.2022 11:46

Bo w głębi duszy każdy z nas jest wojownikiem. No dobrze, może niezupełnie o tę głębię chodzi. W każdym razie z ciekawym designem idzie w parze absurdalnie wysoka cena. Mimo to, bokserki sprzedają się jak świeże bułeczki.

Samurai Underwear "志道SIDO" 甲冑パンツ

Japońska firma Rogin podbiła rodzimy rynek samurajskimi bokserkami. Pomimo dość wygórowanej ceny (143 USD) wkrótce po wypuszczeniu pierwsza seria została wyprzedana.

Bokserki zaliczono do kategorii (shoubu pants) „na specjalne okazje”. Czyli np. pierwsza randka lub egzamin. W założeniu miały dodawać odwagi i przynosić szczęście.

Producent wykazał się też historycznym zacięciem i każdy z modeli nosi nazwę sławnego szoguna lub samuraja z ery Warring.

Obraz

W czym tkwi fenomen bielizny stylizowanej na elementy zbroi samurajów?

Na pewno strona wizualna jest nie jest bez znaczenia. Bokserki wyglądają po prostu fajnie. Nie bez znaczenia jest także fakt, że kobiety lubią mieć w łóżku wojowników, a większość mężczyzna chce się za nich uważać. Dzięki temu, od jakiegoś czasu żony i dziewczyny kupują swoim mężczyznom militarną bieliznę, a sami zainteresowani są z tego bardziej niż zadowoleni.

Obraz

Na doskonałe wyniki sprzedaży wpłynęła także popularność filmów i gier, których bohaterami są władający katanami wojownicy.

Jak deklaruje producent bielizna jest oddychająca i wygodna. Gdyby jeszcze cena była „trochę” niższa…

Źródło: shibuya246

Źródło artykułu:WP Gadżetomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.