Serwis Huawei wydłuża bezpłatną usługę door-to-door
W marcu ruszyła bezpłatna usługa door-to-door skierowana do osób, które chcą naprawić swoje urządzenia Huawei w ramach serwisu gwarancyjnego. Firma zdecydowała się na przedłużenie oferty do końca maja, ale to nie koniec.
28.04.2020 | aktual.: 09.03.2022 08:12
W związku z utrzymującą się sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju Huawei zdecydował się na przedłużenie swojej oferty gwarancyjnej oraz usługi door-to-door. Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy chcą naprawić swój sprzęt, mogą skorzystać z bezpłatnej usługi door-to-door aż do 31 maja.
Zamówienie na usługę door-to-door można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie(https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/)
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie, dostępnej na smartfonach marki
- kontaktując się z infolinią Huawei(https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/)
Z usługi mogą skorzystać wszyscy użytkownicy, których urządzenia wciąż objęte są gwarancją. Po uszkodzony sprzęt przyjedzie kurier, którego można zamówić na dowolny adres. Po serwisie naprawione urządzenie wróci do właściciela zdezynfekowane i tą samą drogą.
Dodatkowo chiński gigant zdecydował się na przedłużenie gwarancji na smartfony, tablety, laptopy, smartwatche i routery Huawei do 15 czerwca. Wydłużony okres gwarancyjny zostanie automatycznie przypisany do urządzeń, których gwarancja pierwotnie miała skończyć się między 15 marca a 14 czerwca.