Sex się nie sprzedaje...

Patrząc na te wszystkie wydania DVD z dopiskiem "unrated" można pomyśleć, że seks świetnie się sprzedaje. W końcu co jest przyjemniejszego od widoku pięknej, nagiej kobiety? Jak się jednak okazuje, w dzisiejszych czasach nagość nie przyciąga widzów do kin. Za to coś innego tak. Chcecie wiedzieć co?

american-beauty
american-beauty
Ireneusz Podsobiński

Patrząc na te wszystkie wydania DVD z dopiskiem "unrated" można pomyśleć, że seks świetnie się sprzedaje. W końcu co jest przyjemniejszego od widoku pięknej, nagiej kobiety? Jak się jednak okazuje, w dzisiejszych czasach nagość nie przyciąga widzów do kin. Za to coś innego tak. Chcecie wiedzieć co?

Najnowsze badania, Sex Doesn't Sell - Nor Impress, podają,* *że nagość nie ma pozytywnego wpływu na dochód, a tym bardziej prestiż. Naukowcy przeanalizowali 914 filmów wydanych między 2001 a 2005 rokiem. Nagość wśród nich nie miała wpływu na popularność. Co więcej, sex jest negatywnie odbierany przez krytyków - zarówno w przypadku Złotych Globów jak i Oskarów.

Co się zatem sprzedaje? "Przemoc ma pozytywny efekt na dochód zarówno w USA, jak i na całym świecie. Jedynie widzowie z Wielkiej Brytanii są odporni na taką zawartość."

Zaskoczeni? To, że przemoc się sprzedaje, to nic nowego, ale dziwi mnie, że widzowie tak reagują na nagość. Czyżby nastąpił przesyt seksem, który towarzyszy nam praktycznie na każdym kroku (nawet meble można zareklamować na wpół nagą niewiastą)? Ja tam bardzo cenię piękno kobiecego ciała i chyba nigdy mi się nie znudzi ;)

Foto: UIP

Źródło: Cinema Blend

Źródło artykułu:WP Gadżetomania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)
© Gadżetomania
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.